Categories

wtorek, 15 lutego 2011

15 luty





        • 117.MITENKI I PROBLEMY Z PALUCHEM Co ja sie nakombinowalam z tymi mitenkami a raczej z tym jak zrobic kciuk. Pytalam o porade ameise80, ale jej koncepcja wcale do mnie nie przemawiala. Reka...
          9 godz. temu
        • NAJSYMPATYCZNIEJSZA PARA - Prośba o głos Hej! W porywach chwili, niesiona miłością postanowiłam z mężem wziąć udział w fotograficznym konkursie walentynkowym na NAJSYMPATYCZNIEJSZA PA...
          9 godz. temu
        • Zimowy misior :o) Nie, nie zdradzam tajemnicy "Zimowej wymianki". Tej szczegóły pokażę dopiero 8 marca, tak jak to zostało odgórnie nakazane :O) Ale też o prezencie dzisiaj....
          9 godz. temu
        • Bridge - New York cz.4 Takie wyszło ciacho z przepisu nawet kot się zainteresował :))) a tu postępy w hafcie
          10 godz. temu
        • zakładka do książki IV Dzisiaj nic nowego nie wymyśliłam, znowu będzie zakładkowo. Cóż skoro tak je lubię. A, że uwielbiam Kubusia Puchatka (chyba tak jak każdy), a przede wszy...
          11 godz. temu
        • Zakładka Czerwona zakładeczka doszła do kolekcji. Fioletowa też, ale nie jestem z niej do końca zadowolona :( Aktualnie hafcę biscornu, różowy wzór na białej kanw...
          12 godz. temu
        • Uwaga - chwalę się też, ale przede wszystkim chwalę Twórczynię dzieła, które od dzisiaj może tulić i miętosić moja córcia :-) Poduszka jest perfekcyjnie wykonana, ma mn...
          13 godz. temu
        • Brum brum Pogoda za oknem byłaby wiosenna gdyby nie ta temperatura, brrr. Na przywołanie wiosny zrobiłam więc tego skrapa (a właściwie to sam się zrobił) w poprzedni...
          16 godz. temu
        • Wygrałam candy!!! Dziś dostałam informację, że wygrałam candy w Paszczakowicach:) A wygrana to urocze czarno-czerwone mitenki, akurat pasujące do mojego zimowego płaszcza:) ...
          16 godz. temu
        • Anielica :) Witam słonecznie :) U mnie dziś pięknie słoneczko świeci aż optynizm sam przychodzi :) Mrożno, bo mroźno jak to w zimie ale słoneczka nigdy dość :) Ja już tę...
          17 godz. temu
        • Torba na zakupy i miłosne serca Dziś wpadła do mnie sąsiadka na kurs szycia [image: Uśmiech] Dostała maszynę więc trzeba było nauczyć się jej używać , a nie ma to jak uczyć się przez pr...
          17 godz. temu
        • na szydełku Filet... wdzianko..., czy bluzka ? ... tym razem "szału" nie będzie ;) a tak zwyczajnie... na guziczek jeden... może dwa, góra trzy :p mam już jeden rękaw o : [image: rękaw] projekt mój... w...
          17 godz. temu
        • Mały zajączkowy kursik [image: gif] Kilka osób nie tylko blogujących ciekawi jak zrobić sobie takiego zajączka na patyczku, więc postanowiłam wyjaśnić wszytko poprzez krótki ku...
          17 godz. temu
        • 158. Słonecznik Wczoraj skończyłam taki malutki obrazek, szybko mi się go wyszywało, przyjemnie. Nitki mi jednej zabrakło, ale poradziłam sobie, połączyłam dwa kolory i ja...
          17 godz. temu
        • Walentynki Z okazji wczorajszych walentynek, przygotowalam szybciutka karteczke dla mojego meza :) Ja otrzymalam piekne roze i nie obylo sie rowniez bez slodkosci :...
          18 godz. temu
        • Paczuszka dla mojego męża... Wczoraj przyszla jedna z paczuszek dla mojego meza...a wiec jedna to ta mniej fajniejsza... kupilam mu termo kubek ktory mozna podczasz jazdy autem jeszcze...
          18 godz. temu
        • W serducha:) Walentynki, nie lubię tego święta:( Ale zawsze to kolejna okazja, żeby dać i dostać prezenty:) Z rodzinką już rano się obdarowaliśmy i humor od razu leps...
          wczoraj
        • Wyzwanie "Damskie motywy" #2 Najwyższa pora zacząć pracę nad haftem w związku z zabawą "Damskie motywy". Na razie nie zdradzę jaki wzór wybrałam. Ciekawe czy zgadniecie? Będę haftować ...
          wczoraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych