Categories

piątek, 18 lutego 2011

18 luty




      • Kawka -przygotowania- Uczyniłam dziś przygotowania do nowego mini wzorku. Na razie robię tylko takie jako przerywniki w pisaniu pracy magisterskiej. Tym razem pod ig...
        10 godz. temu
      • Przyjemny przerywnik... Zostałam zmuszona do odłożenia moich słoneczników, ale przyjemnie zmuszona :) ... Otóż, zostałam wytypowana do grupy 8 osób, która to grupa ma testować...
        11 godz. temu

      Pracownia Cyber Julki
      Wyzwanie "Damskie motywy" #5 Hafcik zmierza ku końcowi. Pojawił się stragan, który jest nadal w trakcie tworzenia. Powiększy się jeszcze bukiet kwiatów i nadlecą ptaszki:)
      38 min temu
    • Scenic farm Tak do końca to nie wiem czy jestem normalna :) bo u mnie nic nie dzieje się planowo.Zawsze sobie coś planuję np. co będę wyszywać, w jakiej kolejności,kie...
      1 godz. temu
    • Korale z filcu Jak wiecie, od czasu do czasu muszę zrobić coś innego: z innego materiału, inną techniką - po co? Może, żeby spróbować i sprawdzić, która technika i jaki m...
      1 godz. temu
    • Attack Cat -1- Malutko krzyżyków, ale według mnie słodkie te krzyżyki wyszły :o)
      1 godz. temu
    • zakupowo cz.2 Oto zapas nowych mulin do kolejnych haftowanych mostów. Tak, obrazki są duże, ale są piękne i haftowanie ich jest przyjemnością!
      2 godz. temu
    • Serce Atalie Wciągnęło mnie wyszywanie delikatnych, nieskomplikowanych haftów, w których wykorzystane są różne inne techniki oprócz haftu krzyżykowego. Ich zaletą jest ...
      3 godz. temu
    • Nowa sukienka Alonki Alonka przyjechała do nas kilka lat temu prosto z Moskwy i jest lalką -ocieplaczem na dzbanek z herbatą.Swoją funkcję pełniła bardzo dobrze dzięki świetnej...
      5 godz. temu
    • Cosik - jeszcze nie wiadomo co... Przeglądając starą Cross Stitch Crazy wpadły mi w oko takie wzorki jednokolorowe. I choć w propozycji miały one stać się częścią pięknych poduch, u mnie bę...
      7 godz. temu
    • abstrakcyjne zamówienie :-? Parę dni temu dostałam informację od kolezanki, ze jej wujek chciałby zamówic takie filcowe cudeńko, ale jako.....majtki dla swojej dziewczyny ..... No ...
      7 godz. temu
    • Życie z niechcianym towarzyszem Dzisiaj opanowało mnie takie marzenie: budzę się rano, nic mnie nie boli, a ja nadal żyję. Uświadomiłam sobie jakiś czas temu, że od kilkunastu lat żyję z c...
      9 godz. temu
    • na szydełku Filet... wdzianko..., czy bluzka ? ... 3 tak się zastanawiam... czy ja aby z szerokością nie przesadziłam ? cóż na to też znajdę sposób ;) ... zobaczy się... jak widać mam już jeden przód i aktu...
      11 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych