Categories

sobota, 19 lutego 2011

19 luty



    • Mediolan - część V Maszyna do wstawania (opisywana w poprzednim poście) zawiodła na całej lini. W piątkowy poranek dodatkowo zawiódł też i budzik, przez co ocknęłam się o g...
      10 godz. temu
    • Setny komentarz No i stało się :). Na moim blogu pojawił się okrąglutki 100 komentarz. Jako, że bardzo spodobał mi się pomysł Danieli, dotyczący małego upominku z okazji w...
      12 godz. temu
    • I znów Candy Zapisałam się na Candy: 1. [image: Candy]
      12 godz. temu
    • ech... ... idealnie było, ale się zmyło... o :/ i to dosłownie... po wypraniu widzę, że już nie jest :/ nic to... serio ;) wiem co muszę zmienić następnym raze...
      12 godz. temu
    • Kawka -1- Kilka krzyżyków udało mi się dzisiaj zrobić. Wyszyłam jedną słodka filiżankę kawki. Nie mogę się doczekać chwili, w której nie będę musiała si...
      13 godz. temu

    La Primavera Sempre - Zawsze Wiosna
    Woreczek na chleb Dzisiaj zaczęłam haftowanie serca. Tak mi wjechałyście na ambicję:), że chciałam to zrobić jak najprędzej. No i znowu zonk!!! Wyszywałam, wyszywałam, min...
    28 min temu
  • Galeria moich prac #5 Kolejne hafciki, które wykonałam już jakiś czas temu, zostały oprawione w ramko-magnesiki i trafiły na lodówkę pewnej damy - mojej Mamy:) Jak już pewnie si...
    36 min temu
  • Zbiór słodkości czyli wysyp Candy... Na sam początek Candy urodzinowe u izoldka17 w Kreatywnym Kąciku . Zapisy do 20 lutego :) *** Cukierasy Candy u Marty :) Zapisy do 24 lutego a wi...
    58 min temu
  • zakupowo cz.3 Kanwy 12 ct i mulina Ariadny, okazuje się że ma inny odcień niż Blanc i B5200 DMC :/ Zdziwiło mnie to troszkę, tak jak i mojego kota
    2 godz. temu
  • Kolejne jajka Przez ostatnie dni ogarnęła mnie " niemoc twórcza" ,ale najwyższy czas to nadobić,starczy tego nic nie robienia :) Pomału powstaja kolejne jajka,szydełko...
    3 godz. temu
  • zszywanie szydełkiem ;) jest okazja więc pokażę :) może ktoś skorzysta :p układam części robótki, które zszywam równomiernie... kratka w kratkę ;) i w każdej wykonuję 2 półsłupk...
    7 godz. temu
  • Szydełkowe serduszka :) Minął kolejny zupełnie szalony i odjechany tydzień :P Jeśli chodzi o moje robótki to nic nie powstało, ale obiecałam że pokażę szydełkowe serduszka, któr...
    7 godz. temu
  • Prezenciki:) Cudnie zaczął mi się dzień:) Dostałam bowiem dwie wyczekiwane przesyłki:) Pierwsza to czarno-czerwone mitenki wygrane w candy w Paszczakowicach: Niestety, ...
    9 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych