Categories

niedziela, 20 lutego 2011

20 luty




      • "Ogród i jego tajemnice" u Arteemid #1 Bardzo spodobała mi się ostatnia wymianka organizowana u Arteemid dotycząca gotyckich klimatów, więc postanowiłam wziąć udział w kolejnej. Tym razem motywe...
        8 min temu
      • Dni Kraftu 2011 Ostatnio otrzymałam informację o dniach kraftu DMC. Większe zdjęcie znajduje się TU W tym roku niestety raczej się nie wybieram na Dni Kraftu :o(
        41 min temu
      • WALENTYNKOWA WYMIANKA Jest juz zielone swiatlo od organizatorki naszej wiec w koncu moge sie pochwalic co przygotowalam i co dostalam w walentynkowej wymiance na forum. W grunci...
        2 godz. temu
      • Nieobchodzenie O czym będzie dzisiejszy wpis? O urodzinach, które minęły... Tak kochane, stuknął mi kolejny roczek, z różnych przczyn, nad którymi nawet nie chce mi się...
        3 godz. temu

      po mrucku
      160. Obiecane fotki No tak, jak zwykle wpis miałam zrobić wcześniej, ale jakieś coś mnie dopadło i niby nie jestem obłożnie chora, ale jakaś taka rozmemłana. Obiecane fotki to ...
      46 min temu
    • misie małe trzy.... Dość już dawno temu wykonałam dla córeczki koleżanki misiowy komplecik Musiałam zabrać go do poprawki, ponieważ użyty przeze mnie lakier zaczął żółknąć,...
      50 min temu
    • na szydełku... Żakiet Myszki ;) co mogłam to zrobiłam ;) myślę, że honor uratowałam :p [image: ja] i jeszcze raz : [image: ja] Virginia (kolor: kiwi, nr 99) 100g - 417m ... szydełko n...
      1 godz. temu
    • 120.ZNOWU KARCZOCHY Pisalam juz ,ze sezon swiateczny 2011 uwazam za otwarty i oto dowody na to.Karczochy w innym wydaniu. kolejny w tej samej kolorystyce ale inaczej zrobiony...
      2 godz. temu
    • Wiosenno-wielkanocnie [image: gif] [image: gif] Robótkowo przepędzam zimę na dobre i nie pomogą nawroty mroźnych dni. Właśnie wykonałam kilka wiosenno- wielkanocnych haftowa...
      2 godz. temu
    • tęczowy moherowy szal oj, nabiedziłam się z tym szalem, zanim uzyskał ostateczną formę..... na początku miał byc wzór w romby, trzykrotnie próbowałam, za każdym razem przesuwa...
      4 godz. temu
    • Wyzwanie "Damskie motywy" #6 Hafcik gotowy! Jego wykonanie sprawiło mi ogromną przyjemność i do tego powstał bardzo szybko. Teraz pozostało znaleźć dla niego przeznaczenie. Mam już pew...
      4 godz. temu
    • Wygrałam kolejne candy!!! Szczęśliwy miałam tydzień:) Dziś okazało się, że wygrałam kolejne cadny:) Organizatorem była Iwonna. Tym razem nagrodą są foremki do robienia guzików (dobr...
      4 godz. temu
    • Teddy & Kittens 5 Skończyłam 1 z 4 części miśka i żeby nie straszył już więcej tylko jednym okiem ochoczo zabieram się do pracy nad drugą częścią :)
      5 godz. temu
    • a-Fée au Rouge-Gorge Kolejny świetny projekt J.B. Monege został przerobiony na XXX przez Nimue. Elfinka w towarzystwie świerszcza i ptaka zasiadającego na kawałku gałązki. Pt...
      10 godz. temu
    • Kurs krok po kroku - róże z bibuły, z brzegiem z plisy. * * * * *Potrzebne będą:* * * *- bibuła,* * * *- nożyczki,* * * *- druciki,* * * *- klej.* * * * * *Krok 1* * * *Odcinamy pasek bibuły o grubości 5cm – 6c...
      13 godz. temu
    • Straciłam chęci:( Do haftowania, do blogowania... I nie wiem kiedy wrócą:( Ostatni raz igłę miałam w ręku w zeszłą sobotę albo niedzielę i wcale mnie do niej nie ciągnie:(...
      14 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych