Categories

poniedziałek, 21 lutego 2011

21 luty




      • Scenic farm (2) Zaczęłam wyszywanie i jak zwykle jestem miło zaskoczona,bardzo lubię wzory firmy Dimensions bo są świetnie rozpisane; ale zawsze przeżywam te wszystkie war...
        20 min temu
      • Próbuję dalej... Jeszcze się nie poddaję w dziedzinie scrapu :O) Zrobiłam karteczkę według mapki z wyzwania nr 142 na Friday Sketchers Waham się jednak, czy ten mój wytw...
        1 godz. temu
      • Pierwszy miesiąc blogowania:) Dzisiaj mija miesiąc od dnia założenia bloga. Nie przypuszczałam, że spotka się on z tak dużym zainteresowaniem (ponad 2100 odwiedzin!), a moje prace zosta...
        1 godz. temu
      • Varia Po kolei - skończyłam kolejnego buciora - tym razem na kanwie Krysi. I to na razie był ostatni z buciorów.   Pozostają jeszcze 2 kanwy z kotami i 2 z gardens...
        2 godz. temu
      • Zamiast haftować ... ... gram w grę ASSASSIN's CREED Mam na jej punkcie bzika kończę 1 część zaczynam 2 . Jest świetna , powstała na kanwie wydarzeń historycznych . Oto opis z p...
        2 godz. temu
      • RR Nadmorskie wspomnienie: latarnia morska Latarnia skończona:) Bardzo przyjemnie mi się ją wyszywało:) Same krzyżyki i półkrzyżyki: oraz z backstitchami: A tak wygląda cała kanwa Helenki: Teraz...
        3 godz. temu
      • Wystawa KRAFT 2011 Wystawa zawierać będzie szereg pomysłów do samodzielnego haftu, min. obrazki o tematyce dziecięcej, kuchennej, roślinnej, haftowane ręcznie różn...
        4 godz. temu
      • Podaj dalej Już DAWNO dostałam, ale jakoś nie pokazałam, za co przepraszam Asię - Siencję !!!! O to co otrzymałam !!!! Piekny notesik, chustecznik i kartkę Bardz...
        5 godz. temu
      • miłe zakupy Dziś przyszły do mnie trzy miłe przesyłki . Kolczyki od Magdalenki , książka o kotach(podpatrzona na którymś blogu ) - w sam raz do poczytania w podróż...
        8 godz. temu
      • decyzja zapadła... coś było nie tak z Żakietem Myszki...nie czułam satysfakcji z wykonanej pracy... a to oznacza jedno... coś trzeba zmienić, żeby... myszka była zadowolona...
        9 godz. temu
      • 121.ZUZINKOWE MITENKI Bedac w sklepie podejrzalam, ze kciukas mozna zrobic na plasko,czyli w jednym rzedzie zostawilam na drucie pomocniczym 6 oczek;w kolejnym 6 dobralam i dale...
        11 godz. temu
      • Attack Cat -2- Kolejna część DIM'kowego hafciku :o). Teraz już została główna część do wyhaftowania - czyli kicia :o)
        11 godz. temu
      • cukierkowy bukiet Dalej w tonacji różowej, ale tym razem to czysty róż + purpura + śnieznobiały i popielaty na białej frywolitce - kolory jak zwykle nie wyszły na zdjeciu ...
        12 godz. temu
      • Zaraz wracam Zrobiłam sobie do pracy zawieszkę na drzwi, bo żółte karteczki się od nich odklejają. Dzięki temu koledzy zawsze wiedzą gdzie szukać mnie i klucza ;) Skromn...
        12 godz. temu
      • Będzie poduszeczka!! :) Zauroczona maleńką poduszeczką do nożyczek, którą zrobiła Marta tupostanowiłam zrobić jeszcze jedno podejście do czarnej kanwy ;) Nożyczki wielu blogowicz...
        19 godz. temu
      • „... i nastroju nie poprawia chałwa...” Nawet tak dobra chałwa, jak miodowa prosto z greckiej Macedonii:( [image: DSC05177] [image: DSC05178] A jaki jutro poniedziałek? Lepszy czy gorsz...
        20 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych