Categories

środa, 23 lutego 2011

23 luty



    • Moje pierwsze wyróżnienie:) Mój blog został doceniony przez Marlen, która przyznała mi pierwsze wyróżnienie! Bardzo Ci dziękuję, Marlen! Dopiero zaczęłam prowadzić bloga i nie spodz...
      1 godz. temu
    • porzucone, zapomniane.... Czy zdarzyło Wam się kiedyś zaprzestać dążenia do celu tuż przed jego osiągnięciem? Mi niestety tak, w paru mniej lub bardziej poważnych momentach życia......
      1 godz. temu
    • Małe info o moich ostatnich poczynaniach :) Długo nie pisałam, ale miałam straszną zadymę w szkolę i nie byłam w stanie nawet usiąść do haftu. Jednak mimo kłopotów z brakiem czasu udało mi się coś wy...
      3 godz. temu
    • Kolejne hafty Anety W ciągu dwóch tygodni od ostatniego wpisu zebrałam kolejnych 6 Kołderkowych kwadracików. Ugotowałam je, uprasowałam, obfociłam. Dziś zaczynam prezentację. ...
      3 godz. temu
    • Decoupage inaczej Dziś miałam okazję obejrzeć prace koleżanki Beaty - robi cudne rzeczy techniką pergamano,ale okazało się, że nie tylko, bo próbuje też decoupage; zatem pok...
      3 godz. temu
    • Iście po królewsku... ...zostałam obdarowana przez moja kochaną Anię. Ta niesamowita kobieta przysłała mi takie cuda, o których nawet bym nie zamarzyła... Żadne słowa nie wyra...
      5 godz. temu
    • Damskie motywy w moim wykonaniu Po bardzo długich namysłach i wahaniach nad wyborem wzoru, wreszcie mogę pokazać moją robótkę powstającą w ramach zabawy hafciarek *"Damskie motywy".* Do ...
      5 godz. temu
    • 124.JEST I TRZECIA... ....filizanka w moim wiencu. Wiem,ze juz lekko przynudzam tym haftem,ale chyba jeszcze nigdy nic mi sie tak ciezko nie haftowalo.Wzor nie jest jakis skompli...
      5 godz. temu
    • Kołderka za jeden uśmiech Uszyłam drugą zapasową kołderkę.Jestem bardzo zadowolona, że skończyłam ją w wyznaczonym terminie.Podoba mi się i mam nadzieję,że jakieś dziecko się ucie...
      5 godz. temu
    • Attack Cat -3- Jest już kawał kota :o) Jak ja uwielbiam haftować na kanwie plastikowej !!!
      6 godz. temu
    • ...jeszcze troszkę o... i Róża Lanarte Wiem, wiem, miałam wczoraj puścić tego posta, ale coś mnie odciągało ciągle od Laptopa. No, ale co tam będę zanudzać... To tak jak w temacie ... jeszcze tr...
      8 godz. temu
    • 162. Na kawkę zapraszam :) Uffff, skończyłam kawkę i powiem nieskromnie, że jest śliczna. Robiłam według oryginalnego klucza, nie zmieniałam numeracji mulin, bo taka podoba mi się na...
      10 godz. temu
    • co mnie podkusiło ? sama nie wiem... tak - to coś to mam być firanka... a nawet firana :/ wielka... dobrze, że wzór nie jest skomplikowany... gdy powstawała Ola wiedziałam, ...
      12 godz. temu
    • Lawendowy powrót:) Po tygodniowej przerwie wracam do haftowania:) Ofiarą mojej niemocy twórczej padły najnowsze kolczyki, które zaczęłam ponad tydzień temu i po zszyciu jed...
      18 godz. temu

2 komentarze:

  1. hej hej pomysł świetny ja poproszę o dopisanie pozdrawiam ewcia "robótki ewci "

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł poproszę o dopisanie
    Rzeszowianka krzyżykuje

    OdpowiedzUsuń

Spis blogów robótkowych