Categories

czwartek, 24 lutego 2011

24 luty





        • truskawki, dzbanek i torebki dwie Oto wieści z pola robótkowego... Pokazywany niedawno dzbanek zyskał tymczasową oprawę [image: dzbanek_13] Wykopałam z archiwum i dokończyłam malutkie ...
          10 godz. temu
        • Już prawie koniec Jeszcze raz dziękuję bardzo za wszystkie życzonka. Zainteresowanych informuję, że świętuję w Dniu Kota :) tj. 17 lutego A dziś obiecany wpis robótkowy. ...
          12 godz. temu
        • Wyzwanie "Damskie motywy" #7 Wpadł mi w oko wzór semplerka pasującego tematycznie do wyzwania "Damskie motywy". Jako, że nie będzie to duży hafcik i zdążę go zrobić w wyznaczonym przez...
          12 godz. temu

        Anioły Anielki
        Szydełkowe serduszka "*...oczy są ślepe. Trzeba szukać sercem." — Mały Książę* *Nasz pupilek, jeszcze szczeniaczek, ale słodziutki a dzieci maja z niego samą radość - wabi si...
        49 min temu
      • Już trochę pisanek [image: gif] Dziś pokażę kilka pisanek, które robię na raty, gdy oczy od krzyżyów bolą. Nie będę opisywała ich powstawania, ponieważ odpowiedni kursik j...
        1 godz. temu
      • Wyróżnienie Ponownie spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Otrzymałam wyróżnienie od Elżuni. Bardzo Ci Kochana dziękuję. To wielki zaszczyt, otrzymać wyróżnienie od...
        2 godz. temu
      • Na sportowo Ilona, podobnie jak ja, polubiła haftowanie kwadracików terminowych. Dzięki temu wiadomo, że kolejna praca znajdzie się na kołderce miłośnika Myszki Miki -...
        3 godz. temu
      • Dzieciaczki się rodzą.... w związku z tym powstały .... Mam nadzieję cichutką ,że się spodobają kurcze ....nie wiedziałam, że tęskniłam za zabawą papierem :o)
        5 godz. temu
      • Urocze Miasteczko cd.... Ja dziś szybciutko i króciutko :) Obrazek rośnie powolutku, mam trochę zaległości, bo musiałam część rzeki pruć bo pomyliłam kolory muliny ;) I jakoś wydaje...
        7 godz. temu
      • RR Nadmorskie wspomnienie: pelikan Po skończeniu latarni morskiej zabrałam się za kolejny obrazek z tego RR, tym razem jest to pelikan na kanwie Milenki: A dziś dostałam kolejną przesyłkę o...
        7 godz. temu
      • na szydełku Myszki... firana :P nie mogłam doczekać się, żeby Wam pokazać co mam :P więc na wstępie foto: [image: firanka] już coś widać... czuję, że będzie to dla mnie wielka motywacja...
        10 godz. temu
      • :):):) Chyba tytuł wpisu wiele Wam mówi:) Otóż: - jakiś czas temu Beatka zamówiła u mnie skrzyneczkę na biżuterię w ramach wymianki - i to małe co nieco skończył...
        11 godz. temu
      • Robótkowy raj czyli JoAnn!!! Co wrażliwszych od razu ostrzegam, nie czytajcie tego posta! A dlaczego? Wg mnie JoAnn to najlepszy sklep robótkowy w mojej okolicy, a świadczyć o tym mo...
        15 godz. temu
      • Haftowane kolczyki.. Po zrobieniu poduszeczki wpadłam na pomysł, że takie maleńkie serduszka z tego wzoru możnaby przecież wykorzystać na kolczyki! ;) Idealne miniaturki! Nig...
        18 godz. temu
      • 125.ZUZINKOWE BAWIDELKO I WLOCZKOWA BIZUTERIA Spodobala mi sie nazwa tego ustrojstwa uzyta przez Stardust,wiec ja sobie pozyczam. Juz jakis czas temu zakupilam na e-bay bawidelko dla Zuzki,czyli przyrz...
        19 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych