Categories

piątek, 25 lutego 2011

25 luty





        • W trzech punktach.. Co nowego..? :) 1. Powstała niebieska podusia 2. Ruszyła produkcja hafcików na kartki wielkanocne.. :) Na razie, na dobry początek jeden mały zajączek....
          9 godz. temu
        • Co słychać u Miśka :) ... .... a no niewiele, żeby nie powiedzieć, że nic :). Ostro pracuje nad niespodzianką nad Cyberjulki i niestety na nic innego nie starcza mi czasu. A jak to ...
          11 godz. temu
        • Nowa zakręcona Monika nasłuchała się dyskusji koleżanek z pracy o rękodziele wszelkim, napatrzyła na hafciarskie dokonania Igiełek i sama chwyciła za igłę. Co jakiś czas d...
          11 godz. temu
        • Candy U Oliwiaen - do 26.02 Od Wyróżnienia U Mamuśki - do 8.03
          11 godz. temu
        • Ale jaja! Na blogach coraz więcej kolorowych pięknych jajeczek. Postanowiłam zatem pochwalić się i ja moim. Dostałam ostatnio od listonosza ...
          12 godz. temu
        • Zakładkowo Dziś poświęciłam trochę czasu na szycie i haftowanie :o) Powstały o to takie drobiazgi .... Z kociakiem jest zrobiona dla pewnej Pani :0) mam...
          13 godz. temu

        BLANKA NEEDLEWORK STUDIO
        kolejne candy (dopiski) do 25 marca: http://apandana.blox.pl/2011/02/CANDY-NA-OTWARCIE-SKLEPIKU.html
        2 godz. temu
      • Wygrana w candy Właśnie odebrałam pocztę-wyczekaną przesyłkę od Iwonny:) W skład przesyłki wchodzą: foremki do guzików, mulinka DMC oraz słodkości: Iwonko-pięknie dziękuję...
        5 godz. temu
      • Uff... Narobiło mi się zaległości, oj narobiło. A wszystko przez góry, w których byliśmy. Odpoczęłam, robótki zabrałam, trochę podgoniłam. Za to po powrocie nic s...
        6 godz. temu
      • Attack Cat -KONIEC- Attack Cat jest już gotowy :o)
        8 godz. temu
      • Dziś tak krótko... nie będzie... Nie chcę Wam głowy zawracać... Ale... :) Powoli zbliżam się ku końcowi z kolejnym haftem. Już troszeczkę tylko brakuje, ale nie mam siły na dokończenie. Tu...
        8 godz. temu
      • ja chcę na zakupy... ... włóczkowe :P mam pomysł na kilka projektów... a włóczki żadnej :/ marzy mi się żakiet... taki dopasowany... rękawy szersze, ale proste... i co ważne...
        9 godz. temu
      • Kawka -2- Skończyłam kubeczki z kawą. Nie mam najlepszego samopoczucia, wiec nie będę się rozpisywać. Mam tylko pytanie: Co zrobić aby backstitch wygląda...
        9 godz. temu
      • 127.SA I JAJCA.... Pisalam,ze czas zaczac robic karczochowe jajca? Pisalam.Skoro pisalam ,to trzeba bylo cos poczynic w tym kierunku, zeby nie byc goloslowna.Mam trzy malutki...
        11 godz. temu
      • Czas na zmianę... ...kalendarzowego pinkeepa:D Za kilka dni marzec! Hura! Coraz bliżej do wiosny! A co za tym idzie, coraz bliżej do wakacji! Jupi! Marcowy hafcik skończył...
        12 godz. temu
      • Ona i On *Ona i On mieszkali razem, ale lubili chodzić swoimi ścieżkami.* *Nocą, czy dniem rozstawali się dla swoich własnych spraw... * *Zawsze jednak spotykali s...
        16 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych