Categories

sobota, 26 lutego 2011

26 luty





        • Żonkile z krepiny *Wiosno, wiosno, wiosno - ach gdzie ty???* *Może tymi żonkilami ją zaproszę w nasze strony...* * * *Przed rozchyleniem płatków...* ** *... po rozchyleniu pła...
          11 godz. temu
        • Wyzwanie "Damskie motywy" #8 Oto pierwsza semplerkowa odsłona. Zawsze bardzo podobały mi się wszelkiego rodzaju semplery, a ten, nie dość, że przedstawia haftującą kobietę, to jeszcze ...
          12 godz. temu
        • 128.KTO RANO WSTAJE...TEN MA SKARPETY ...a kto pozno chodzi spac,ten ma dwie pary skarpet... Dochodze juz do wprawy dziergania po wieloletniej przerwie.Udziergalam dwie pary skarpet jednego dnia...
          12 godz. temu
        • Kolejne serce Jeszcze cieplutkie :) Na razie jednak ostatnie,bo pomimo tego ,że różyczki są łatwe do zrobienia , to po prostu znudziło mi się bieganie z igła w kółko.Trz...
          13 godz. temu
        • RR Nadmorskie wspomnienie: pelikan ~2~ Dziś skończyłam pelikana na kanwie Milenki:) Jeszcze tylko wpisy do zeszycików i po niedzieli kanwy polecą dalej. Następny w kolejce jest marcowy Puchate...
          14 godz. temu
        • Zasłonki do kuchni Dzisiaj miałam dzień dla siebie. Dzieci u dziadków, mąż w delegacji, tylko ja i maszyna do szycia. Już jakiś czas temu postanowiłam, że uszyję sobie zas...
          14 godz. temu
        • Biscornu W końcu znalazłam chwilę, żeby dokończyć moje 15-elementowe blackworkowe biscornu. Jak na pierwszy raz, myślę, że wyszło całkiem nieźle. Z braku lepszego w...
          14 godz. temu
        • Moja odpowiedź na fotogrę w Art-Piaskownicy Art-Piaskownica od jakiegoś czasu ogłasza bardzo fajne zabawy: fotogra i fotolift. Podglądałam na innych blogach zdjęcia zgłoszone na te zabawy, tym razem ...
          15 godz. temu
        • Prosiaczek Joli Do kołderek powędrował też kolejny kwadracik Joli z kolegą Kubusia Puchatka. Tym razem to Prosiaczek w otoczeniu pszczółek: Od Jola
          15 godz. temu
        • malinowo - na czarnym tle kolejny naszyjnik....z serii - taki sam - albo raczej podobny jak ten kilka wpisów temu, ale tym razem na czarnym tle...... chyba jednak ten szary bardzi...
          15 godz. temu
        • Wiatr w żagle! Od kilku tygodni pracuję nad żaglowcem. głównie w weekendy i luźniejsze wieczory, nie ma więc tego dużo, ale zaczynam pomału łapać wiatr w żagle :) Zestawy ...
          16 godz. temu
        • "Robię na drutach" cz.1 Pisałam, że zaprenumeruję tą kolekcję i tak też zrobiłam. Dwa dni temu przyszła pierwsza paczka z segregatorem, dwoma kolejnymi zeszytami, etui na druty i ...
          17 godz. temu
        • Moje pierwsze wydmuszki. Moją pierwszą przygodę z decoupage rozpoczęłam jako osoba nie mająca żadnego doświadczenia w tej dziedzinie,jednym słowem laik który na każdym kroku napo...
          18 godz. temu
        • pierwsze 1000m za mną ;) ... ... mam tyle: [image: firanka] tak bez naciągania... jest już ok. 15 cm mojej firany :D plan jest taki: wzór poleci prosto tak... do połowy lub trochę d...
          19 godz. temu
        • Panda Days 4 To już przedostatnia odsłona tej pracy :) Następny wpis dotyczący pand to będzie obrazek skończony i oprawiony i będę dążyła do tego, żeby nastąpiło to j...
          19 godz. temu
        • Walentynkowo-juniorkowa przesyłka Wczoraj dostałam bardzo miłą przesyłkę od mojej internetowej koleżanki Luciany . A oto co zawierała paczuszka: Część dla Juniorka: I Walentynkowa cz...
          19 godz. temu
        • Róża Lanarte (2) Za dużo pisania nie będzie, bo nie mam o czym. Więc od razu pokazuję ile powstało róży od ostatniego razu Wczoraj wzięłam udział w wyszywaniu online na F...
          wczoraj
        • A na gwoździu... ...za dwa dni zawiśnie kolejny kalendarz Lizzie Kate:) Wyhaftowany i skończony już w styczniu. Sporo musiał się naczekać, nie? Motyw podobny do drugiego ...
          wczoraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych