Categories

niedziela, 27 lutego 2011

27 luty




        • Teddy & Kittens 6 Nie haftowałam miśka przez cały tydzień, zaczęłam dopiero w sobotę i jak zaczęłam to ciężko już było mi się oderwać:). Nie obyło się bez pomyłek - dwa razy...
          8 godz. temu
        • Wydmuszki gęsie. Cztery wydmuszki gotowe. Dwie poniżej ,świeżo po nałożonym crackle oczekują na efekt końcowy.
          9 godz. temu

        Haftowane prezenty
        Serweta i inne rzeczy Wczoraj usiadłam i szybko uszyłam prezent dla mojej przyjaciółki na urodziny. Serweta oraz 6 podkładek na jej coffee table do salonu. Serweta i podkładki w s...
        46 min temu
      • po spożyciu żelki Żelkę zjadłam o taką: [image: zelka_01] Jadzia natomiast tę: [image: zelka_02] Nie byłoby w tym nic dziwnego, bowiem żelki obie lubimy bardzo i dość...
        1 godz. temu
      • Dwa małe hafty Pisanka needlepointowa ukończona i prezentuje się w jutowo koronkowej oprawie.Wyhaftowana jest na białym sztywniku ściegiem kontynentalnym czyli pólkrzyżyk...
        3 godz. temu
      • Pokuta + zakładka Jakiś czas temu kupiłam sobie książkę, którą bardzo chciałam przeczytać. Dopiero wczoraj uświadomiłam sobie, że oglądałam film na podstawie te...
        4 godz. temu
      • Karczochy - kurs Do zrobienia takiego jajka potrzebne bedą: - jajko styropianowe,ja używam 8 cm i 12 cm - wstążka,do jajka 8 cm najlepsza jest 2,5 cm,a do 12 cm jajka wstą...
        6 godz. temu
      • Zapomniane biscornu Zapomniałam pokazać biscornu jakie stworzyłam za czasów bezsennych, ciążowych nocy :o) Wzorek stworzyłam bardzo prosty, tak aby szybciutko się haftowało...
        8 godz. temu
      • stało się... ... co się musiało stać ;) klik tu... klik tam i zamówienie złożyłam ;) bardzo skromne, ale cóż... sponsora nie ma :/ trzeba za swoje hobby samemu płacić...
        9 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych