Categories

poniedziałek, 28 lutego 2011

28 luty




      • Jak to jest z tymi kuponami? Dwa dni temu założyłam pewien wątek na forum gazetowym (o ten)i pojawiły się pewne wątpliwości co do moich zdolności kupowania zestawów przy pomocy kupon...
        9 godz. temu

        Żyrafowo
        zawieszka-słoneczko Żelki z wczorajszego wpisu oraz przede wszystkim - konsumpcji okazały się całkowicie jadalne. Mam nadzieję, że takie będą również żurawinowo-orzechowe c...
        1 godz. temu
      • Płytka Polecam wam serdecznie najświeższą płytę Seweryna Krajewskiego "Jak tam jest" Ledwie wyszła 21 a na drugi dzień już mieliśmy i słuchamy, słuchamy, słuchamy...
        3 godz. temu
      • Wielkie zakupy Skrzyknęłam Pasjonatki i zachęciłam do wspólnych zakupów w pasmanterii internetowej. Okazało się, że dziewczyny przygotowały długachne listy kolorków. :-) ...
        5 godz. temu
      • Co czytam , co haftuje . Zacznijmy od tego co teraz czytam , czego można się po mnie spodziewać jeśli przeszłam już grę to teraz pora na książkę . ASSASSIN's CREED RENESANS Opis z ...
        7 godz. temu
      • firana na szydełku... odsłona kolejna :p ... ... numerować wpisów nie zamierzam... za dużo ich będzie..., ale zrobiłam kategorię specjalnie dla firany... więc można będzie krok po kroku zobaczyć jak...
        13 godz. temu
      • A promise of mystery 2 Kolejna odsłona mojego APOM-a. Muszę powiedzieć, że jestem ogromnie zadowolona z efektów a wyszywanie kolejnych miesięcy daje mi ogromną przyjemność. Poniż...
        13 godz. temu
      • Refleks... ...to ja mam wprost szachisty. Dzisiaj kolejny poniedziałek, kolejne warsztaty, a ja zgubiłam gdzieś efekty poprzednich :O) Wreszcie udało mi się coś skońc...
        14 godz. temu
      • Pora na marzec :o) Jutro zaczyna się marzec, więc przyszła pora na marcowy kalendarz :o)
        14 godz. temu
      • Serdecznie, serdecznie dziękuję za wyróżnienie *Serdecznie, serdecznie dziękuję za wyróżnienie Kasi i Ani z Magicznej Fabryki* *Zasady tego wyróżnienia to : przekazać je 3 kolejnym osobom oraz zdrad...
        17 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych