Categories

wtorek, 1 marca 2011

1 marzec




      • Metryczka dla Julii Ostatnie dwa dni poświęciłam na wyszycie metryczki dla Julii-córeczki naszych przyjaciół, która dziś skończyła miesiąc:) Wczoraj natomiast otrzymałam kole...
        9 godz. temu
      • Chojrakiem być :O) Właściwie to tym chojrakiem byłam do wczoraj, kiedy wybierałam się na warsztaty zatytułowane "Biżuteria szydełkowa z drucika". No szydełko mi może nie jest...
        10 godz. temu

      La Primavera Sempre - Zawsze Wiosna
      Bal przebierańców U mojego starszego urwisa w szkole jest bal przebierańców. Ale nie taki byle jaki. Wymyślili sobie temat przewodni, a mianowicie OWOCE i WARZYWA. No i ...
      50 min temu
    • 163. Choroba zakaźna :) A bo te krzyżyki to zaraźliwe, że ho ho. Moja koleżanka, ta z tych "dwie lewe ręce" postanowiła spróbować wyszwania, bo jej sie moje obrazki spodobały. Wyb...
      1 godz. temu
    • Przerywniczek namber one Zakładka do książki która jeszcze nią nie jest . Jutro zrobię z tego (haftu) zakładkę , ponieważ mazak musi się wywietrzyć .
      2 godz. temu
    • Na konfiturę Pamiętacie pewnie, jak kiedyś pokazywałam pudełeczko i szukałam pomysłu na jego wykorzystanie? miałyście różne pomysły, ale życie samo przyniosło rozwiąz...
      5 godz. temu
    • Po dluugiej przerwie :) Po dlugiej nieobecnosci szybko zabieram sie za nadrabianie zaleglosci :) (oj chyba mi sie zrymowalo, hehe!) Zeszly tydzien minal mi bardzo szybko. W niedzie...
      7 godz. temu
    • Wyzwanie "Damskie motywy" #9 "Pokolorowałam" sukienkę, kotka, koci koszyk i podest. Pojawiły się też pierwsze literki.
      8 godz. temu
    • Kubusiowy Kalendarzyk RR - Grudzień Jak się cieszę że mamy taką słoneczną pogodę u nas :) Dziś już marzec więc wiosna tuż, tuż... hura ...:) Dzielę się z wami pyszną kawką :) Wczoraj padł mi ...
      10 godz. temu
    • Szydełkowa dama, parasolka i koszyczek. *Moja Córcia jak zobaczyła w internecie różne lale - damy wykonane na szydełku, to zapragnęła taką również mieć... więc wyszydełkowałam jej taką oto damę.....
      11 godz. temu
    • 129.MAGIA KONTUROW Nie lubie ich robic,nienawidze poprostu,ale ilez uroku dodaja naszym hafcikom.Bez nich duzo haftow bylo by poprostu barwna plama bez okreslonego ksztaltu. ...
      12 godz. temu
    • o... szukaniu dziury w całym... ... trafiło mnie... dosłownie... ułamek sekundy... jak grom z jasnego nieba... [image: ;)] dobrze, że nikt tego nie widział ;) w jednej chwili mnie olśn...
      13 godz. temu

2 komentarze:

  1. ...ja też mam nowego na dzisiaj posta, a mnie w spisie nie ma???

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym blogiem :)))
    Poproszę o dodanie mnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Spis blogów robótkowych