Categories

czwartek, 10 marca 2011

10 marzec




    • Sabinkowe krzyżyki, papiery i nitki....
      Golonka duszona w piwie 1,5 kg golonki ( może byc peklowana) 1 cebula 1 marchewka 1 pietruszka 5 dag selera 1 piwo 0,33 1 łyzka mąki 2 łyzki oliwy 6 ziaren ziela ang. 1 l...
      35 min temu
    • 17. Koszyczek nr 2 Ale mi milo, ze juz tyle osob ustawilo sie w kolejce po moje cukierasy :) Pozdrawiam Was Wszystkie serdecznie!!! Oczywiscie zapisy nadal trwaja (do 10.04) ...
      4 godz. temu
    • Hafcik wiosenny #1 Najwyższa pora zacząć kolejny haft. Tym razem będzie on w pastelowych kolorach i z wiosennym motywem. Mulinki nawinięte i przygotowane do pracy: A co to b...
      5 godz. temu
    • Prosiaczek lutowy Kilka dni temu dotarła do mnie kanwa Izoldki z kolejnym prosiaczkiem:) Wczoraj udało mi się go wyszyć tyle: Dziękuję za miłe słowa dotyczące Valentine:) Wa...
      7 godz. temu
    • 164. Ponarzekam trochę Pisałam już wcześniej kiedyś, że szkoła mojej córki to dla mnie temat drażliwy, a że nie lubie tak publicznie mięsem rzucać, to tematu nie poruszam. Ale dz...
      10 godz. temu
    • na szydełku... odsłona kolejna :) wzorek, którym przedłużam moją tunikę?... sukienkę? jest zwyczajny... jak się nazywa nie wiem... [image: ;)] wiem, że będzie go bardzo prosto regulować....
      11 godz. temu
    • „Jak mus to mus!” Cytując Matkasa:P Dziewczyny, w tym miesiącu mam wyjątkowy mus, żeby haftować! A dlaczego? Bo to narodowy miesiąc robótkowania w Hameryce:P Proszę na dow...
      18 godz. temu
    • 137.ZAPRASZAM NA KAWE Skonczylam juz w wekend,ale pokazac nie moglam wczesniej, bo to hafcik w ramach forumowego RR.Postepy mozemy pokazywac tylko w srody a ze wczoraj byly inne...
      19 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych