Categories

sobota, 12 marca 2011

12 marzec




    • Craft Story
      Gotowe !!! Skończyłam świąteczny hafcik, wiec spieszę Wam go pokazać. Wyszywałam na lnie 28. Kolory jak w oryginalnym schemacie, a schemat od Tralala. Zmieniłam go tro...
      2 min temu
    • Cudnie :o) Oto jakie cudne gazetki przywiózł mi wczoraj mężuś z Warszawy: Fajniutki zestaw z lusterkiem:
      2 godz. temu
    • Pamiątka ślubna [3] Czas na kolejną odsłonę pamiątki ślubnej :) Od ostatniej odsłony aż do wczoraj nie udało mi się postawić ani jednego krzyżyka.. zajmowałam się raczej inn...
      2 godz. temu
    • Niepoprawna zakupoholiczka:) Dotarła do mnie kolejna przesyłka ze sklepu internetowego z akcesoriami hafciarkimi:) Oto moje nowe skarby:) Zamówiłam cztery kolory satynowej muliny DMC,...
      4 godz. temu
    • Mediterranean Flavors - część I Zaczęłam wyszywać zestawik, który na urodziny przypłynął do mnie ze Stanów... [image: Mediterranean Flavors_01] Urodzinowy prezent przybył do mnie takż...
      6 godz. temu
    • szydełko... poszerzanie... cd. jak dobrze, że szydełkuję na okrągło bez zszywania - zmierzyć można w każdej chwili... gdyby nie to prucia miałabym nie kilka rzędów a dużo więcej... tak...
      7 godz. temu
    • Coś dla siebie, coś dla domu Taki ostatnio nastrój mam nie najlepszy, czasu prawie na nic nie starcza poza pracą i domem, dlatego wczoraj musiałam już zrobić coś, co chodziło za mną od...
      8 godz. temu
    • 139.DECU CIAG DALSZY Znalazlam serwetke z napisikami wielkanocnymi i chcialam nia ozdobic doniczki.Ozdobilam albo oszpecilam jak kto woli.Tyle czasu decu nie robilam ze troche ...
      8 godz. temu
    • Wymarzone:] Zawsze marzyłam o stempelku z napisem „cross stitched by”, a teraz może nie mam dokładnie takiego, ale mam kilka innych:) Marzenia jednak się spełniają! ...
      15 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych