Categories

niedziela, 13 marca 2011

13 marzec



  • IGŁĄ I PĘDZELKIEM II
    141.MARCOWY KUBUS Skonczylam go szybciej niz sie spodziewalam,choc myslalam ze kontury mnie zabija.Oto i on,Pan Kubus na marzec i cala kanwa 5horizons Kolejne zadanie n...
    15 min temu
  • Pretty in pink :) Tak jak mówiłam nie potrafię robić tylko jednej rzeczy w tym samym czasie; zawsze coś mi wpadnie w ręce ; i tak było i tym razem.Jakiś czas temu na blogu p...
    1 godz. temu
  • RR..domki... Bawię się w RR blogowym...dzisiaj na tapecie DOMKI...mam czas do końca marca , ale udało mi sie juz zrobic to , co powinnam... oto moje RR domkowe...
    2 godz. temu
  • PISANKI - rozdaję:) Tak jak jakis czas temu obiecałam - rozdaję moje zeszłoroczne pisanki. Pisałam wcześniej, że nie będzie to typowe candy. Po prostu jeżeli komuś się podo...
    2 godz. temu
  • Róże Jak wpisów nie było, tak nie było, a dziś dwa pod rząd... Wynika to przede wszystkim z nałożenia się wielu obowiazków i życiowego galimatiasu, który wcią...
    3 godz. temu
  • Kwadrat nr 2 :o) Nauczyłam się ostatnio robic oczka lewe i dzięki temu powstał drugi kwadrat pledowy. Teraz czekam na przesyłkę z wydawnictwa z kolejnymi 3 numerami :o)
    4 godz. temu
  • Męska urodzinowa Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa - dzięki nim mam motywację,by dalej tworzyć. nonia82 - Skraplift to dosłownie ściągnięcie czyjegoś skrapa, czyli ...
    5 godz. temu
  • Jeszcze damskie motywy To zagadkowe cosie z poprzedniego wpisu Nie trafiła się prawidłowa odpowiedź na pytanie, więc prezentuję rozwiązanie zagadki To pierścionek z wymienny...
    6 godz. temu
  • na szydełku - Sukienka Marzenie... i Ja :P ciekawa jestem Waszej opinii... więc jak... podoba się ??? głosy na *nie*też są mile widziane... oczywiście proszę o uzasadnienie fotki...: [image: ja] ...
    7 godz. temu
  • Sweterek :) Tak wiem, że długo mnie nie było... Przepraszam, ale robótkowo to chwilowo nie istnieję... Niestety nie jestem w stanie nic na to poradzić :P Może w kwie...
    8 godz. temu
  • Poduszeczka Zbliża się termin zakończenia zabawy Damskie motywy organizowanej na blogu Subiektywne spojrzenie. W trakcie trwania zabawy zmieniłam swoją koncepcję i post...
    11 godz. temu
  • Japonia Wszyscy chyba obserwujemy wiadomości z Japoni, oglądamy przerażające zdjęcia. Siły natury po raz kolejny udowodniły że są nieobliczalne i jaki człowiek ...
    13 godz. temu
  • Po jednym więcej:) Czyli co przybyło od wczoraj! Hafcik czerwcowy skończony, szkoda tylko, że do czerwca tak daleko:( Na pocieszenie zostaje mi zmiana czasu. Od jutra będę ...
    21 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych