Categories

wtorek, 15 marca 2011

14 marzec

  • candy Biorę udział w kocim candy : http://decu-miauczyk.blogspot.com/2011/02/kocie-candy.html?showComment=1300103105627#c4340583807589743708 Niestety nie umiem...
    8 godz. temu
  • Post nr 65. Mój "Damski motyw"cz.1 Wzór zaczerpnięty ze styczniowo-lutowej (2010r.) "Weny" Moja myszka wygląda tak A,tutaj z konturami Jutro pokaże do czego wykorzystałam ten haft.
    8 godz. temu
  • Kolejny rzut poduś... Witam ponownie po ciężkich przejściach... Na wstępie mojego dzisiejszego wpisu pragnę pozdrowić wszystkich grypowców żołądkowych, tudzież tych (nie)szcze...
    9 godz. temu
  • 116 kwadracik kołderkowy Prawie wszystkie kwadraciki na kołderki zamieściłam na Multiply. Skończyłam, wyprałam," krówkę" i już przeglądam następne wzory. Wyszywanie tych prostych w...
    10 godz. temu
  • Moje małe tajemnice... Mysia zaprosiła mnie do zabawy "Moje małe tajemnice...", czyli czego jeszcze o mnie nie wiecie:) Zabawa polega na podaniu w punktach ciekawostek o sobie, o ...
    10 godz. temu
  • 165. Nowa praca Nowa praca na zamówienie, nie moja tematyka, no ale cóż. Nawet łatwo sie wyszywa, ale nie ma między nami tej chemii :) Chciałabym szybko skończyć, bo czeka...
    11 godz. temu
  • Odwiedziny w pasmanteri... Tylko weszlam zobaczyc co nowego maja....a to ze maz dal mi swoj portfel wrazie czego no to wyszlam z pelnymi rekoma...oto co kupilam...przypadkowo...jakos...
    13 godz. temu
  • Muzyczny igielniczek... Uwielbiam muzykę… Nie ma dnia, w którym bym nie słuchała jakiś utworów, dlatego bardzo mi się spodobał wzór igielniczka… No a skoro się spodobał to trzeba ...
    14 godz. temu
  • Zakupy i coś nowego A tym czymś jest szydełkowanie . Zakupy to szydełka i kordonek Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i już w szkole zaczęłam sobie przypominać szydełkowani...
    15 godz. temu
  • Moje małe tajemnice... Blogowa koleżanka Mysia zaprosiła mnie do zabawy pt.: "Moje małe tajemnice", która polega na ujawnieniu paru ciekawostek o sobie. Tak więc, poza miłością ...
    16 godz. temu
  • Róża Lanarte (4)- skończona Oj wymęczyłam się przy tej róży..... szczególnie, że ostatnie co wyszywałam to ten najbardziej zewnętrzny kolor najjaśniejszy. Myślałam, że uda mi się ją sk...
    17 godz. temu
  • Kolejne pisanki:) Co do ostatniego wpisu - to bardzo dziękujemy za miłe komentarze:) dziękujemy - ja i Pani Alicja:) Ja dziękuje za komentarze, że dobry ze mnie nauczyciel ...
    17 godz. temu
  • 18. Karteczki 3D Ostatnie dni, nie byly dla mnie najlepszym czasem, a to za sprawa dziwnych boli (chyba reumatycznych) w rekach i nogach. Normalnie spac nie moglam i musial...
    18 godz. temu
  • Potrzeba małego hafciku Jak mi się chce straszliwie haftować :o), ale pewien mały domowy terrorysta średnio mi na to pozwala, tak więc o większych hafcikach nie ma mowy. Postano...
    21 godz. temu
  • Zimowa wymianka u Moteczka...część druga... coś mi ostatnio mój komp odmawia ze mną współpracy...był znajomy i chociaż teraz już mogę wstawić foty , ale to jeszcze nie jest tak jak być powinno...:-( ...
    23 godz. temu
  • Jak wszyć wstążkę do biscornu Damar5 pisała mi dzisiaj, że ma problemy z wszyciem wstążki do biscornu, więc dziś jak ja to robię krok po kroku. Dana mam nadzieję, że się przyda:) Wyba...
    wczoraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych