Categories

wtorek, 15 marca 2011

15 marzec


  • Post nr 66.Mój "Damski motyw"cz.2 Tak jak obiecałam mój "Damski motyw" skończony Do dekoracji mojego haftu użyłam produktów ze sklepu magdowo.pl którego jestem jedną z projektantek. A,ty...
    47 min temu
  • pierwsze wiosenne hafciki W niedzielę rozłożyłam papiery, wstążki, guziki, koraliki oraz otrzymane od Pastelki Kraban zestawy kreatywne, no i rozpoczęłam "wytwarzanie" wielkanocny...
    51 min temu
  • Apdejt :) Wciąż na nic nie mam czasu. Owszem hafcę, ale nawet nie mam czasu podejść na pocztę, żeby przesłać RR-y dalej. A że dzisiaj zostałam w domu, bo mi dziecię za...
    5 godz. temu
  • ..., ale mi się oberwało... :P stało się to co stać się musiało... po co zaczynałam ??? a przecież prosiłam... nie zrozumcie mnie źle... zostałam oskarżona o robienie z siebie... nawet...
    5 godz. temu
  • Dla Juniorka:) Jakiś czas temu jedna z blogowych koleżanek zamieściła fotki swego nowo - narodzonego synka:) Czasem mam tak, że nagle zapala się lampka - zrób coś tej oso...
    6 godz. temu
  • gałazka jasminu na wiosnę pewna dziewczyna zasugerowała mi na facebooku jasmin......moze to nie jest w 100% to, ale przypomina, a o to chodzi...... tu wiosna, a dopiero wczoraj ...
    6 godz. temu
  • Pilnie poszukiwane wzorki !!! Jeśli ktoś je ma to proszę wysłać je na adres :* asiakozik2000@interia.eu * * * ** * * * * * * * * To wygrzebane na grafice , na zdjęciu widać coś tam , ...
    8 godz. temu
  • Tablica magnetyczna Zachciało mi się tablicy magnetycznej. No to ją sobie kupiłam:) I dziś właśnie dostarczył mi ją Pan Listonosz:) Tablica jest firmy DMC, jest nieco mniejsza ...
    10 godz. temu
  • Tankowanie Tankowanie należy do grupy czynności, których Pani Matka wyjątkowo mocno unika stosując mniej lub bardziej podstępne wybiegi mające na celu nakłonienie Pan...
    11 godz. temu
  • Kawowy magnesik Na mojej lodówce wylądował nowy magnes :o)
    11 godz. temu
  • Hafcik wiosenny #3 Obecnie króliczek prezentuje się tak: Haftuję na mojej ulubionej aidzie 16 ct w kolorze ecru. Dziękuję Wam bardzo za komentarze i serdecznie witam obserw...
    12 godz. temu
  • Ostatnie cztery Wreszcie dotarłam do upragnionego końca z zaproszeniami. Ostatnie 4 sztuki, tym razem już haftowane. Nie obyło się oczywiście bez pomocy siostry, która pom...
    15 godz. temu
  • 141.MARCOWY KUBUS Skonczylam go szybciej niz sie spodziewalam,choc myslalam ze kontury mnie zabija.Oto i on,Pan Kubus na marzec i cala kanwa 5horizons Kolejne zadanie n...
    15 godz. temu

Robótki ręczne
firana przemówiła ;) tak... tak... ja sobie rozważam... wypisuję... a firana rosnie :) jak tylko 2-gi motek... hehe może raczej szpulę??? nici wyrobię to pokażę ile już jej m...
50 min temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych