Categories

czwartek, 17 marca 2011

17 marzec



      • Marcowy projekt !2/12 Marcowy projekt to wiosenne kwiatki w wazonie wg Tego wzoru.Dla mnie było to nielada wyzwanie ponieważ nigdy nie robiłam aplikacji ,poza tym musiałam to ro...
        28 min temu
      • Kocia przesyłka Dziś otrzymałam kolejną cudną przesyłkę. Tym razem od Doroty z blogu "Warkoczyki i inne splociki" . Książeczki idealnie będą nadawać się na spacerki z ...
        1 godz. temu
      • Znów pisanki:) Dziś prezentuję kolejne pisanki Lenczesi - tym razem związane z flagami państw - znaczy kolorystycznie:) ta - na prezent do Niemiec:) ta - na prezent ...
        1 godz. temu
      • Opaska dla Basi ... córci Aneladgam . Zobowiązałam się przygotować takową w beżach... No i chyba się udało :O) Bawełenka z Robinka - uwielbiam te tkaniny :O) I organzowy ...
        2 godz. temu
      • :) Witam :) ...A ja się czymś zatrułam i tak od 2 dni leżę i cierpię :/ Pokażę wam tylko drobiazg jaki zrobiłam dla siostrzeńca :) Breloczek autko:) I pochwal...
        3 godz. temu
      • Pierwszy skończony needlepoint / First finished needlepoint Korzystając z faktu, że dziś Św. Patryka i cała Irlandia świętuje a ja mam wolne, postanowiłam skończyć ten maleńki needlepoint. Fantazja mnie poniosła, ch...
        5 godz. temu
      • Stopki ... Dla pewnego chłopczyka ... Wiem, wiem, rzadko tu bywam, robótkowo nic sie nie dzieje :( Niestety mam jakiś wstręt do xxxx póki co :( Mam nadzieję, ...
        6 godz. temu
      • Hafcik wiosenny #4 Pojawił się już bukiet wiosennych kwiatków i zielona trawka. Pozostało jedynie "okonturować" wiązankę:) Bardzo się cieszę, że króliczek Wam się podoba! Dzi...
        7 godz. temu
      • Sonata na druty ??? moim zdaniem.... zdecydowanie nie :/ spróbowałam... męka... a myślałam, że na szydełku się bardzo rozwarstwia... co było robić? od szydełka chciałam odpo...
        8 godz. temu
      • Karteczkowy roczek: Marzec ~1~ Tyle motylka powstało wczoraj:) Super się go wyszywa, kolorki są żywe (sama dobierałam), a tablica magnetyczna bardzo mi ułatwia pracę:) Miałyście rację-j...
        9 godz. temu
      • Dziś "owo" tzn. nordic walking Chociaż nordic walking można uprawiać cały rok, ja zaczęłam sezon zawodami w Lusowie kolo Poznania.Było cudownie, wynikiem jednak nie mogę się pochwali...
        9 godz. temu
      • zakupy , odnowiony mundurek i rysunek Mój stary mundurek odzyskał młodość, a do pasmanterii miałam wstąpić na chwilę zobaczcie co z tego wyszło : Narysowałam też Catherine Sforze , taka jakaś ...
        13 godz. temu
      • Moje tajemnice :) Ania zaprosila mnie do wziecia udzialu w zabawie, ktora polega na wyjawieniu kilku tajemnic na blogu, o ktorych nigdy wczesniej sie nie pisalo. Oto one: ...
        18 godz. temu
      • „Nowości” z Dimensions :] Jakiś miesiąc temu w JoAnn na wieszakach z przecenionymi zestawami pojawiły się zestawy do haftowania Dimensions, których nigdy jeszcze nie widziałam:) I...
        18 godz. temu
      • Szczęściara ze mnie :) I znowu mi się udało:). Postawiłam 1000 komentarz na blogu Tęczowe Chwile. A ja zawsze myślałam, że nie mam szczęścia, a tu drugi raz taka niespodzianka. W...
        20 godz. temu

2 komentarze:

  1. Czy mozna zmienic tlo na jakies inne, bo bardzo ciezko sie czyta:(
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam teraz niebiesko, niestety:(

    OdpowiedzUsuń

Spis blogów robótkowych