Categories

sobota, 19 marca 2011

19 marzec


    • jak powstawała filmowa szkatułka decoupage dla Mamy;)...... postanowiłam spełnic swoje skryte marzenie dużego już projektu decoupage, czyli spróbowac wykonac szkatułkę na herbatki w prezencie urodzinowym dla Mamy....
      19 godz. temu
    • Myślę... Fejferek zaprosiła mnie do zabawy w 10 tajemnic i tak siedzę i myślę - czy jest takich 10 rzeczy, których o mnie nie wiecie? Pewnie tak - jak wymyślę jak...
      19 godz. temu
    • jajko i kurczak Zgodnie z przewidywaniami - karteczek wielkanocnych powstało dziś mnóstwo, a część miała też zrobione zdjęcia, na ich pokazanie muszę jednak poczekać aż ...
      19 godz. temu
    • Zaatomowałam się Powstały cztery atomowe wisiorki. Nitki z mojej "farbiarni" plus kryształki swarovskiego. A do nich w odpowiadających im kolorach cztery karteczki z Til...
      21 godz. temu
    • A jednak KRAFT 2011 Za namową męża postanowiliśmy się jednak wybrać do Warszawy na KRAFT 2011 :o) Spakowaliśmy Juniorka, zapakowaliśmy się do samochodu i ruszyliśmy. Osobiśc...
      21 godz. temu
    • Pamiątka Komunii Świętej Minęło parę dni jak pokazałam moją skończoną różyczkę. Skoro ją zdjęłam z krosna to zaraz coś innego musiało na nie wskoczyć. No i padło na samplerek kawow...
      22 godz. temu
    • Zamek nad rzeka -15- Jeszcze 700 krzyzykow i dopiero stuknie mi polowa haftu... Sami widzicie jak to powoli idzie. Obraz mial byc zrobiony w rok, a tu niedlugo rok mija i konca...
      wczoraj
    • Karteczkowy roczek: Marzec ~2~ Wczoraj wieczorem skończyłam marcową karteczkę:) A właściwie sam obrazek, bo nie mam jeszcze pomysłu na kartkę, ale marzec przecież się jeszcze nie skończy...
      wczoraj
    • Yuuppiiii !!! Hurra, skończyłam wszystkie RRy jakie miałam w domu. Mam nadzieję, że teraz przez jakiś czas będę miała od nich spokój. Więc mogę spokojnie zabrać się za haf...
      wczoraj
    • Moje karczochy Pokazywałam ostatnio prace koleżanek - dziś pora na moje:) Robię sobie wieczorami - chociaż ja akurat mam z ubiegłego roku, dlatego mąż pyta - czy robisz d...
      wczoraj
    • First Holy Communion [image: gif] Z racji tego, że wciąż robię to samo, czyli to, co już wcześniej pokazywałam, moje wpisy są rzadsze. Pracuję jak mrówka, by móc zacząć coś ...
      wczoraj

    Robotkowe roznosci
    Malwy w ogrodzie... Witajcie! :) Jak już pisałam w którymś tam poście, mam zamiar dokończyć rozpoczęte w ramach testu dla Coricamo "Malwy w ogrodzie". Lecę od lewej strony,...
    31 min temu
  • Lawenda O tym że lubię lawendę już jakiś czas temu pisałam. Mam jej mnóstwo w ogrodzie i mam nadzieję, że przezimuje. Kiedyś posadzę więcej:) Nie wiem dlaczego p...
    44 min temu
  • 22. Owieczka (3) i Szalony Kurczak (1) Skonczona owieczka prezentuje sie tak: W oryginale, na jej plecach siedzi zajaczek, ale ja z niego zrezygnowalam. Gdy ja skonczylam i pokazalam mojemu mez...
    1 godz. temu
  • Muzyczny igielniczek ~2~ Zapomniałam umieścić notkę z moim pierwszym muzycznym igielniczkiem. Zszyłam, ale nie było to łatwe. Trzeba poćwiczyć robienie takich rzeczy :)))
    2 godz. temu
  • Uszyłam poduszkę Wykorzystałam resztki materiałów i uszyłam taką poduszkę.Ta praca zachęciła mnie do uszycia " z niczego coś", mam zamiar jeszcze tak się pobawić.Pogoda po...
    5 godz. temu
  • spóźnione serca i nowe nabytki Z ponad miesięcznym poślizgiem udało mi się skończyć miłosne serca w ramach akcji “wspólne wyszywanie “ na forum. [image: P1050288] Wyszywało mi się je ba...
    5 godz. temu
  • Hafcik wiosenny #5 Ostatnia króliczkowa odsłona:) Na pewno to nie ostatni hafcik z tej serii w moim wykonaniu. Koło Somebunny To Love nie sposób przejść obojętnie:)
    6 godz. temu
  • candy-dopiski do 1 kwietnia: http://moniakowska.blox.pl/2011/03/CANDY-CANDY-CANDY-u-mnie.html
    8 godz. temu
  • Post nr 67. Roczkowe niby podaj dalej u mnie Dlaczego niby?. Trochę zmieniłam zasady. A, oto one 1. Zasady udziału w zabawie takie jak w zwykłym candy (pozostawiamy komentarz,reklamujemy u siebie na...
    8 godz. temu
  • Mini tajemnice 1. Haftuję słuchając MP4, najczęściej audiobooki po angielsku, ale ostatnio po niemiecku, bo.. 2.. uwielbiam uczyć się języków obcych! dwa powyższe znam ...
    8 godz. temu
  • szydełko i... karczek z elementów... wykonałam 44 elementy i mam... takie coś ;) [image: karczek] łączyłam je w ostatnim okrążeniu... czyli trzecim ;) bardzo proste są, ale jakie piękne... ...
    9 godz. temu
  • Naszyjnik Za goraco dzis bylo i to zecydowanie. Czlowiek nie jest przygotowany psychicznie na takie upaly w marcu. Ale dzien spedzilismy milo, caly czas siedzielismy...
    19 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych