Categories

środa, 2 marca 2011

2 marzec


    • Haftuję, haftuję... [image: gif] Nic szczególnego dziś nie pokażę, same drobiazgi, które wykonuję na zamówienie, powoli mi to idzie, bo oczy nie chcą ze mną współpracować -...
      2 godz. temu
    • Przestój Kryzys jakiś czy jak? No cóż, na to wygląda... Ostatnio nie mogę się zebrać, żeby cokolwiek zrobić, także nie mam czego Wam prezentować. Totalny brak we...
      3 godz. temu
    • bluzka na szydełku - Wiosna ... i ja :P ... po przeróbkach wygląda tak: [image: ja] już nic przerabiała nie będę... obiecuję :P w tym projekcie oczywiście ;) [image: ja] Virginia (kolor: kiwi...
      3 godz. temu
    • Wielkanocne wzorki... Strasznie mi się podobał wzorek z koszyczkiem i pisankami… No to postanowiłam wyszyć do kartek wielkanocnych… Zrobiłam 3 koszyczki i znalazłam inny fajny w...
      4 godz. temu
    • Myszka Miki - prośba o wzór Zostało mi jeszcze trochę kanwy rozpuszczalnej, chciałabym więc wyszyć kolejny wzór na koszulce Szymonka. Padło na Myszkę Miki ponieważ jest to u nas ostat...
      5 godz. temu
    • znowu... na specjalne zamówienie :) pewnych blogerek :) Zapraszam Was również na losowanie z Okazji Dnia Kobiet Losowanie odbędzie się 8 marca :)
      5 godz. temu
    • różany ogród Tildy Jak już kiedyś wspominałam, od dziecka marzyłam o pięknym ogrodzie- jest to jedno z marzeń, które nim pozostanie... Może z tego powodu motyw kwiatów, ogro...
      5 godz. temu
    • Woreczek już na finiszu Kilka dni temu skończyłam na moim woreczku (w ramach zabawy *"Damskie motywy"*) "haft główny", do którego jeszcze dorzucę literkę i wstążeczkę. To wersja ro...
      7 godz. temu
    • Galeria moich prac #6 Ten hafcik wykonałam jako jeden z pierwszych. Ozdobił on serwetkę, którą wykończyłam szydełkowaną koronką. Oczywiście musiał się na nim pojawić monogram os...
      8 godz. temu
    • Króliczkowo Dzisiaj stwierdziłam,że doba jest za krótka na realizację tego co zaplanowałam do narodzin maluszka.W dzień zajmuję się moim wnuczkiem,a wieczorami i nocą ...
      9 godz. temu
    • Prezencik od męża :o) Listonosz przyniósł dziś prezencik dla mnie od mojego męża :o) Dwa zestawy Dimensions, które marzyły mi się już od dłuższego czasu Nie mogę się docz...
      9 godz. temu
    • Serwetka wielkanocna 1 Po wielu próbach,po kilkakrotnym pruciu postanowiłam,niech się dzieje co chce.Trudno było dopasować kolory,aby jak najbardziej były zbliżone do oryginału.N...
      10 godz. temu
    • Bridge - New York cz.5 Nadszedł czas na kolejną odsłonę mostu, już z górki :)
      11 godz. temu
    • Urocze miasteczko ... Szybciutko post wpisuję, bo mi laptop odmawia posłuszeństwa :/ Wczoraj znowu mi padł i nic nie zdążyłam zgrać więc jak tylko chwilkę działa to zgrywam wszys...
      13 godz. temu
    • cytrynowa kompozycja na wiosnę A teraz mały wesoły akcencik.... wiosny co prawda nie widac, ale odrobina optymizmu w kolorze cytrynowym pewnie się przyda :
      14 godz. temu
    • 130.JAK ZROBIC SKARPETY BEZ SZWOW-KURS Dzis mial byc wpis o naszym RR,ale wybaczcie,znow mi stawy siekly i nie dalam rady wejsc na gore do mojego kompa aby przerzucic fotki z aparatu.Wszystko mo...
      14 godz. temu
    • Projekt 12/12 Zgłosiłam się do całorocznego projektu 12/12.Co miesiąc będziemy wykonywać jakąś pracę inspirowaną kursami znalezionymi w sieci.Zapowiada się ciekawie tylk...
      23 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych