Categories

wtorek, 22 marca 2011

22 marzec


    • WIOSNA- już jest:) Wreszcie przyszła. Na początku trochę nieśmiała, dzisiaj rozkwitła w pełni:) LA PRIMAVERA!!! (WIOSNA) Tak jak większość z Was uwielbiam tę porę roku. I...
      16 godz. temu
    • wiosennie Wiosennie się zrobiło i Wrocław zakwitł dywanami krokusów... Ja nadal mam krzyżykową niemoc, natomiast ochoczo przygotowuję wielkanocne kartki. W tym rok...
      16 godz. temu

    Sabinkowe krzyżyki, papiery i nitki....
    Robalek... na zamówienie :)
    2 godz. temu
  • Moje małe tajemnice Do zabawy zaprosiła mnie Cyber Julka,więc troszkę późno,ale napiszę coś o sobie: 1.Uwielbiam czytać.Moja mam twierdzi,że nie muszę jeść,ani spać,gdy czytam...
    2 godz. temu
  • Byłam, widziałam :) Kraft 2011 Rzeszów. Przepiękne obrazy, dokładnie i z pasją wyszywane, idealne. Wystawa niezbyt duża , zabrakło parę obrazów, które chciałam zobaczyć. jednak i tak bardzo mi si...
    2 godz. temu
  • Nowa lampka A raczej stara lampka w nowej odsłonie:) Wiecie, że lubię różne ręcznie zdobione rzeczy - w tym haftowane:) Jakiś czas temu przypadkiem wpadły mi w oko dwa...
    2 godz. temu
  • jajco i zakupy wczoraj mnie naszło by zrobić swoją pierwsza karteczkę jajko [image: Uśmiech] Ile do tego potrzebnych było zabiegów - wyciąganie wszystkich potrzebnych...
    3 godz. temu
  • KRAFT 2011 RZESZÓW Dziś odwiedziłam wystawę DMC, która odbyła się w hotelu Korona. Jestem niesamowicie zadowolona, że wystawa odbyła się w Rzeszowie. Nie spodziewa...
    5 godz. temu
  • Romantycznie i wiosennie Witam drugiego dnia wiosny! Czy wy też już ją czujecie? Dziś świeci piękne słońce, wieje delikatny wietrzyk, ptaszki ćwierkają, wszystko się zieleni i aż c...
    6 godz. temu
  • Coffee Crazy :o) Z potrzeby wyhaftowania czegoś kawowego, powstał obrazek kawowy. Seria to 3 obrazki i myślę, że wyhaftuje je wszystkie :o) Pierwszy to Coffee Crazy, haf...
    8 godz. temu
  • 166. Nowa praca II Zastanawiam się, czy ja normalna jestem i dochodzę do wniosku, że nie do końca. Nie skończyłam poprzedniego obrazka, bo jest ciemny, ponury i "nie mój", sk...
    9 godz. temu
  • Nimue - La balançoire #2 Powoli wyłania się mały elfik:)
    9 godz. temu
  • Zabawa blogowa "Moje małe tajemnice" "Zawszewiosna " zaprosiła mnie do zabawy - trza napisać coś o sobie, czego się jeszcze na blogu nie pisało, sekrety takie ;-) No to jadziem 1. Od urodzen...
    10 godz. temu
  • Candy w Digi Scrap Wreszcie w Polsce też mamy sklepik z digi stempelkami :O) Z okazji otwarcia dziewczyny zapraszają na cukierki A więcej słodyczy z tej okazji u Agnieszki i...
    10 godz. temu
  • 146.KACZUCHA I TROCHE KONTUROW U nas coraz cieplej a co za tym idzie trzeba zaczac cos robic na ogrodzie,bo zielsko zaczyna bujac jak oszalale.Czasu na robotki wiec jest deczko mniej,ale...
    11 godz. temu
  • wdzianko na szydełku... i koniec włóczki :/ ... wyrobiłam 4 motki Sonaty... długość mojego letniego Słonecznego Wdzianka jest taka jak widać... czy tak zostanie? sprawdzę w prak...
    11 godz. temu
  • To był dobry dzień:] Choć wcale na taki się nie zapowiadał. Do 2 w nocy uczyłam się i jak szłam spać to lało jak z cebra, grzmiało i błyskało. Mało zachęcająca pogoda, ale na...
    17 godz. temu
  • Kraft 2011 zaliczony :) Skromnie, acz przytulnie :) Dwie damy Piękne kwiatki Uroczy zakątek Modna dama Alfabety Misio słodziak Zastawa Faworyt mojego męża to zaśnieżon...
    19 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych