Categories

środa, 23 marca 2011

23 marzec


    • rozpoczęte hafty... Dzisiaj dziubnęłam wreszcie trochę krzyżyków, a przy okazji sfotografowałam dwa zaczęte hafty. Noworoczne postanowienie dotyczące zajmowania się naraz ty...
      18 godz. temu
    • Wiosna się już do mnie uśmiechneła !! Nareszcie wiosna ... Ale nie taka kalendarzowa tylko ze się tak wyrażę obmacywalna :p Więc dziś , jak to zawsze bywa w dzień "obmacywalnej" wiosny był ogromn...
      19 godz. temu
    • Uszyłam sobie. Uczestnictwo w "Projekcie 12/12" zainspirowało mnie do szycia.Coraz bardziej mi się to podoba i dlatego moja maszyna została wyciągnięta z czeluści szafy i...
      19 godz. temu
    • Moje małe tajemnice... *Zostałam zaproszona przez marzycielkę do zabawy, która polega na ujawnieniu tego, czego jeszcze o mnie nie wiecie...* *Ponieważ dostałam ostatnio 2 wyróżni...
      19 godz. temu
    • karteczki jajeczka cd Dziś znowu bawiłam się w papierkach – przy okazji robiłam porządek w szafie - i wyszły mi cztery jajeczka proste , odbijane stempelkami. [image: P105...
      21 godz. temu
    • PISANKI WYSŁANE Ogłaszam wszem i wobec, że pisanki zostały wysłane. A oto dowód: Jak tylko dostanę cynk, że doszły do adresatek, pokażę zawartość paczuszki:)
      21 godz. temu
    • Powoli świątecznie :) Zaczęłam powoli tworzyć ozdoby Wielkanocne :) Przez weekend powstały dwa zajączki :) Duży i mały :) chodź ten duży planowo miał być dużo mniejszy ale wyszedł...
      22 godz. temu
    • Od Lenczesi:) Dostałam taką wiadomość w sieci a ponieważ miał to być komentarz na blogu do Was i dla Was - publikuję: "To ja Lenczesia. Wszystkim serdecznie dziękuję za...
      22 godz. temu

    W miękkich kapciach
    Jakiś czas temu Wiosna zaprosiła mnie do zabawy w "Moje małe tajemnice". Zabawa polega na ujawnieniu 10 swoich hmm, tajemnic.. No spróbujmy.. :) 1. Potwo...
    1 godz. temu
  • Nimue - La balançoire #3 Muszę nieskromnie przyznać, że eflik bardzo mi się podoba!:) Zakochałam się bez pamięci we wzorach Nimue! Z każdym krzyżykiem to uczucie jest coraz silniej...
    1 godz. temu
  • Travel memories ~2~ Rzeczywiście idę z tym obrazkiem jak burza:D Ale tak mi się podoba, że jak najszybciej chcę go mieć całego:) Do tego super się go wyszywa i nie jest nudno-...
    2 godz. temu
  • 24. Szalony Kurczak (3) Skonczony kurczak prezentuje sie tak: Jeszcze dobrze ze skorupki nie wyszedl, a juz bazie ukradl i ucieka :) Taki jest SZALONY!!! :) Hafcik z kurczakiem ...
    2 godz. temu
  • dozwolone od lat 18... Czyli frywolitkowe stringi....taki pomysł wpadł mi do głowy podczas przegladania mojej "twórczości"....a to dlatego, że naszyjnik robiony dawno temu - ul...
    3 godz. temu
  • Zawiadomienie Umarł mi komp:( i to na śmierć; nie wiem kiedy odzyskam swoje zbiory,dostęp do linków i zdjęć:( na razie mogę pisać i to tylko czasami z kompa małża ale ni...
    3 godz. temu
  • u Myszki na szydełku... coś :P ciekawe kto zgadnie... co to będzie? a raczej co mam nadzieję, że z tego powstanie ;) pamiętacie ??? http://myszkaszara.blox.pl/2011/03/bluzka-na-szyde...
    5 godz. temu
  • 147.TOREBKOWE RR Pomimo braku czasu,nawalu roznych prac i robotek,udalo mi sie juz skonczyc banerek i pierwszy obrazek w naszym torebkowym RR. W banerku zmienilam kolor...
    13 godz. temu
  • Bridge - San Francisco cz.4 Jest już pierwszy żywy kolorek. Nie obyło się bez prucia, ale "count your blessings not your troubles" czy jakoś tak to szło :D
    13 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych