Categories

piątek, 25 marca 2011

25 marzec


    • ... Ostatnio nie robie nic oprucz jajek,żeby troszke od nich odpocząć zrobiłam serwetke :) Zauroczył mnie wzór w oryginale była robiona innym kolorem ale ja ...
      wczoraj
    • Ciii... tajemnica :) i knocenie... Robię i robię, palce mnie bolą, ale nic Wam nie mogę pokazać, bo to na wymiankę kurczaczkową i karteczkową. Ale mam dla Was dwie sprawy. Po pierwsze - *fre...
      wczoraj
    • Storczyk 01 Tym wpisem rozpoczynam serię postów o storczyku :) Chęci do haftowania wróciły. Jest to mój pierwszy tak skomplikowany projekt, praca postępuje bardzo powo...
      wczoraj
    • Kubusiowa zakładka... Zrobiłam pierwszą zakładkę :))) Dostanie ją moja przyjaciółka. Mam nadzieje, że się spodoba :)))
      wczoraj
    • Takie cóś znalezione u babci Takie cóś , chyba do włosów ale pewna nie jestem są to nożyczki miniaturowe jedne na zabój przypominają mi te hafciarskie dmc w kształcie ptaka . Drugie to...
      wczoraj
    • Zgapiamy Zabawę wymyśliła Piekielna Owca. Od czterech artystek miałyśmy zgapić dowolny element: kolor, fakturę, detal, technikę... cokolwiek i umieścić w jednej p...
      wczoraj
    • nadal jajecznie Zanudzę was tymi jajami chyba ….[image: Uśmiech] Pewnie jeszcze zrobię ich kilka , zanim mi się nie znudzą i nie wezmę się za inna technikę . [image: P10...
      wczoraj
    • ** POSZUKUJĘ ** W mojej rodzinie i wśród znajomych jest bardzo wiele przyszłych mamuś. Szykuje się zatem ostro do wyszywania metryczek. I tu moja prośba. Bardzo zależy mi ...
      wczoraj
    • Pierwsze oznaki... wiosny :) Niestety jeszcze troszkę potrwa za nim dopadnę i zrobię to co juz powinno być zrobione..jednak dziecko ważniejsze....o wiele ważniejsze!!!! Z...
      wczoraj
    • A ja się bawię filcowo ;O) Na warsztatach w zeszłym tygodniu znów był filc. A ja znów naszyjnikowałam. Tym razem takie cóś Kolorki trochę przekłamane, ale coś mi normalne nie chcą wy...
      wczoraj
    • Romantycznie Nareszcie zima sobie poszła,albo popłynęła do Bałtyku.Pięknie świeci słoneczko,aż chce się żyć.A ja dostałam takiej energii,że zabrałam się za wiosenne por...
      wczoraj
    • Wydmuszki gęsie . Na początek udało mi się wgrać parę fotek wydmuszek.
      wczoraj
    • Technologie zaawansowane - Mamo, mamo! Potrzebuję skakankę do szkoły! Kupisz mi? - wywrzeszczało dziecię na powitanie Pani Matki. - Kupię. - obiecała Pani Matka zadowolona, że Pan S...
      wczoraj
    • Skończyłam ! Przed chwilką postawiłam ostatni krzyżyk w moim hafciku dla Cyberjulki:) Teraz pozostaje mi jedynie mała "oprawa" i paczuszka może ruszać w świat. Po weeke...
      wczoraj
    • rozpoczęte hafty... Dzisiaj dziubnęłam wreszcie trochę krzyżyków, a przy okazji sfotografowałam dwa zaczęte hafty. Noworoczne postanowienie dotyczące zajmowania się naraz ty...
      wczoraj

    Hafciki Marty
    Paczuszki Dziś przyszły do mnie 2 wyczekiwane paczuszki. Pierwsza to 3 kolejne numery "Robię na drutach" Teraz muszę szybko ukończńczyć 3 kwadracik i zabrać sie ...
    2 godz. temu
  • Znowu moje karczochy Właśnie wpadłam do domu i w przerwie między pracą a konferencją - robię szybki wpis:) Dziś kolejne moje karczochowe pisanki, wszystkie są wielkości 9 cm ty...
    7 godz. temu
  • Nimue - La balançoire #4 Elficki niemowlak macha już nożkami:)
    10 godz. temu
  • 150.REINKARNACJA Rok temu wykonalam moj pierwszy koszyczek mydlany.Moze ktos jeszcze pamieta ze starego blogu....Stal ci on tak sobie na komodzie...dzieci wiadmo musialy "t...
    11 godz. temu
  • kto o tym pamięta? http://myszkaszara.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?657419 ja zapomniałam :p miało być na Walentynki... potem - trochę później, ale całkiem gdzieś się...
    12 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych