Categories

czwartek, 31 marca 2011

31 marzec


    • serce w koralikach Serce zaczęłam wyszywać jeszcze w zeszłym roku, a później powędrowało do poczekalni. Teraz je dokończyłam, bo mam co do niego poważne plany prezentowe :-...
      1 godz. temu
    • Pełen odlot! A jak! Na odlotowe anielskie wyzwanie scrapowe organizowane przez Galerię Papieru na forum scrappasion przygotowałam coś nie z tej ziemi ;) Miały być użyte...
      2 godz. temu
    • Niespodzianka:) Oto niespodzianka obiecana dla was przez Lenczesię:) Cieszę się, że udało mi się odzyskać utracone zdjęcie - czyż niespodzianka nie jest zachwycająca? a po...
      3 godz. temu
    • Motylek doleciał :) Widziałam na blogu Cyberjulki, że moja przesyłka dotarła:), mogę więc zaprezentować to co przygotowywałam dla Niej i Alanka. Motylek od razu wpadł mi w oko,...
      5 godz. temu
    • Pozdrowienia Wysyłam Wam kochane dziewczynki gorące pozdrowienia z pięknego słonecznego Madrytu. Urlop mija wyśmienicie. Zjedliśmy właśnie obiadek więc pomyślałam, że n...
      6 godz. temu
    • Prezenty od Martynki za setny komentarz W związku z setnym komentarzem, który zostawiłam na blogu Haftowana Galeria Martyny, dostałam od niej cudowną niespodziankę:) Paczuszka zawierała same wspa...
      7 godz. temu
    • Kraft 2011 - Gdańsk Tak jak planowałam pojechałam we wtorek (po zajęciach) na wystawę DMC, która odbywała się w tym roku w gdańskiej Galerii Przymorze. Kilka z Was pytało ja...
      9 godz. temu
    • Etui dla mamy :o) Dziś rano skończyłam etui na komóreczkę dla mojej mamy :o) Wzorek pochodzi z TWOCS, który ostatnio do mnie przyszedł.
      10 godz. temu
    • eco, eko, ekologia Dziś jest u mnie spotkanie mieszkańców, czyli zebranie wspólnoty. Zamierzam poruszyć fakt związany z ekologią, wszak ostatnio w sobotę o 20:30 braliśmy u...
      12 godz. temu
    • 155.DOMKOWE RR Wszystkim uczestniczkom domkowego RR przypominam,ze dzis jest ostatni dzien na wyslanie swojej kanwy w swiat.Bardzo prosze o informacje . Edit Donosze ze ...
      12 godz. temu
    • Sesja balkonowa Produkcja jaj trochę zwolniła, ale jak zauważyłam na wielu blogach panuje wiosenne rozleniwienie :) A pewnie! Trzeba wygrzać zastane kości po zimie :) My ...
      12 godz. temu
    • na szydełku firana... kolejna odsłona... ciężko stwierdzić ile już mam... tak bez naciągania jest 40 cm. pierwszy raz robię z tych nici (Bravo 40 -motek 90g - kolor: jasny beż) i nie bardzo wiem ...
      13 godz. temu
    • Wbrew postanowieniu! A co? Czasem mogę się zbuntować przeciwko sobie:P Znacie już moje zdanie na temat brytyjskich gazetek krzyżykowych. Bida straszna ze wzorami:( A ja dla j...
      20 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych