Categories

piątek, 4 marca 2011

4 marzec





      • Pięć świnek / Five pigs Kolejny blackwork - bardzo szybki wzór i bardzo przyjemny do wyszycia. Zdecydowałam się na prostą czarną ramkę - już po oprawieniu zauważyłam, że jednej św...
        9 godz. temu

        Hafciki Marty
        Wreszcie coś wychodzi Druty razem z włóczką pewnego dnia miały już wylecieć przez okno, lecz postanowiłam odpocząć i po jakims czasie wróciłam znów do nauki drutowania. Przeko...
        1 godz. temu
      • Haft blackwork #1 Wczoraj zaczęłam haftowanie blackworkowych motywów, które ozdobią albo kolejny igielniczek, albo mini biscornu, albo też zawieszkę do nożyczek zszytą jak i...
        3 godz. temu
      • Ktoś Chciałabym Wam przedstawić mężczyznę mojego życia.Bardzo długo na niego czekałam,a teraz od czterech lat jest całym moim światem i absorbuje większość ...
        6 godz. temu
      • jeszcze jedna ślubna Tak na szybko dziś wykonałam kolejna ślubna karteczkę dla drugiej siostry oraz opakowania – pudełeczka , by nie pomięły się w transporcie[image: Uśmiech]...
        7 godz. temu
      • Różyczki z bibuły *"Gdy się zobaczyło tylko piękno szczęścia na twarzy ukochanej osoby, wiadomo już, że dla człowieka nie może być innego powołania, jak wzbudzanie tego świa...
        9 godz. temu
      • firana... 4 rzędy później :P tylko tyle - od ostatniej fotki, ale pokazuję bo na dłużej się z nią rozstaje... ok... na kilka dni, aż powstanie coś co mi świta w głowie ;) [image: fir...
        10 godz. temu
      • Kotki i inne maskotki ... Trzasnełam w ramach przerywnika kilka mini igielniczków z kotkami i taki sobie jeden wiekszy. Fajnie wyszły nie ? ... A teraz lece pozałatwiać "inne" ...
        11 godz. temu
      • Żółwiowe:) Pączki oczywiście:) Od śniadania nic nie jadłam, ale po 3 takich małych pączkach mam już dość:P Za słodkie jak dla mnie, ale raz do roku trzeba się przym...
        22 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych