Categories

niedziela, 6 marca 2011

6 marzec




        • Bridge - San Francisco cz.1 Dziś zaczęłam Golden Gate Bridge, z dominującym na kwiatach radosnym żółtym. Most ten oddano do użytku w 1937 r. a w naturze wygląda tak : A wzór tak: I...
          10 godz. temu
        • Post nr 62. Rozkicany post Czas pochwalić się, co dostałam w Sufladowej wymiance od Edyty 350.Jest po prostu super, super, bardzo spodobał się solenizantce. A,to co ja przygotowa...
          11 godz. temu
        • tęczowy charm-motyl witam szybciutko w samym środku zwariowanych 2 tygodni, w jednym z 2 wolnych dni w ciagu 2 pierwszych 2 tygodni marca:)- z nowych wieści ekspresowo: - zi...
          11 godz. temu
        • urodzinowo i rocznicowo [image: urodziny 2011_01] Powyższe rysunki są autorstwa Tomka - dziękuję! Urodziny miałam wprawdzie we wtorek, ale cały tydzień obfitował w przeróżne n...
          12 godz. temu
        • Po chorobie Dziękuję wszystkim za wzory mikiego, wysłane na mojego maila.Mam już swój typ i jak tylko wyrobię się z bieżącymi zadaniami, zabieram się za haftowanie kos...
          12 godz. temu
        • Pamiątka ślubna [1] Podjęłam się nowego wyzwania. Będzie to pamiątka ślubna :) Wdzięczny obrazek słodkiej pary siedzącej na walizkach.. nie sposób się nie uśmiechnąć kiedy s...
          13 godz. temu
        • Z trochę innej beczki... Minęło prawie dwa lata od momentu kiedy postanowiłam, że muszę mieć w domu jakieś zwierzątka prócz pająków, much i takich innych powszechnie znanych :) ....
          13 godz. temu
        • Skarpetki Z resztek włóczek wydziergałam skarpetki.Myślę, że mimo nadchodzącej wiosny zrobię następne, każde z inaczej robioną piętą. Te wyszły tak -
          14 godz. temu
        • Poducha ze ścinków Pewnego dnia Tofalaria przywiozła mi torbę polarowych ścinków,nie chciała pewnie wyrzucać i myślała ze może coś z nich zrobię.Szczerze mówiąc to nie bardzo...
          15 godz. temu

        Krzyżykami malowanie
        Valentine ~6~ Skończyłam Valentine:) Tzn. same krzyżyki i półkrzyżyki, bo teraz czas na najtrudniejszą część-backstitche... Mam osobny schemat opisujący kontury, ale jes...
        52 min temu
      • Ramka Tamborek to rzecz dla mnie niezbędna do wyszywania. Nie umiem wyszywać bez, jest mi niewygodnie trzymać materię, a nitka krzywo się układa. Wiem, że spor...
        1 godz. temu
      • Pierwszy kwadrat Miało być tak: a wyszło tak: To nieszczęsne serce doprowadzało mnie do szału i wreszcie po 7 próbach postanowiłam zostawić je tak jak jest. Pierwszy...
        1 godz. temu
      • Dwie wymianki :) Postanowiłam zapisać się na dwie wymianki - kartkową i kurczaczkową. Kartkowa ogłoszona w Dziupli Pagaty. Po wszelkie informacje klikajcie na obrazek. ...
        1 godz. temu
      • Róża Lanarte (3) Kolejny tydzień za mną. Codziennie coś tam wyszywam, raz w róży raz w jakimś przerywniku. A jak wiadomo biorąc się za kilka prac efekty są w sumie mało widoc...
        2 godz. temu
      • Flower of Italy 1 W końcu udało mi się skompletować materiały i przystąpiłam do kolejnego Stitch of The Month z amerykańskiej strony needlepointa. W tym roku projekt nosi ty...
        2 godz. temu
      • Spotkanie pasjonatek decoupage W piątek u Michaliny z Harmony Art (http://harmonyart.blox.pl ) spotkałyśmy się żeby: podecoupagować, pogadać, pooglądać, popodziwiać, pośmiać się, wypić p...
        3 godz. temu
      • 132.TYM RAZEM MIALY BYC TYLKO SZPILKI.... ...te,o te wlasnie ....krotkie,craftowe;potrzebne do karczochow Pojechalam kupic szpilki i oczy dla kurczakow a znowu przytargalam do domu wielgachne zak...
        3 godz. temu
      • Kubusiowe RR i słowo wyjaśnienia Chyba jestem winna jakieś słowo wyjaśnienia. Zapisałam się na Kubusiowe RR i Prosiakowe RR, niestety przeliczyłam swoje siły i nie dałam rady w terminie ...
        4 godz. temu
      • Znowu po długiej przerwie :) Zdecydowanie muszę pisać częściej, bo po tak długim czasie zbiera mi się tak wiele do napisania i pokazania. W tym tygodniu znów mało czasu, a trzeba było ...
        4 godz. temu
      • filcowanki moje pierwsze w życiu :)
        4 godz. temu
      • na bis... ... musiałam spróbować :P spiralka w trzech kolorach... jak widać da się ;) [image: ;)] łapka jest jeszcze większa od poprzedniej... o 1 cm... ;) [image...
        7 godz. temu
      • broszka z maków No - prawie z maków, ale tak mi przyszło do głowy ze względu na kolorystykę..... Broszek u mnie jeszcze nie było, a do kolekcji jak najbardzije pasuje. ...
        9 godz. temu
      • Bo wiedzy nigdy za dużo:) Dlatego właśnie jeszcze w lutym kupiłam sobie nową książkę. Taką specjalną dla hafciarek, „druciarek”, etc. Zawiera 1001 pojęć z różnych technik robótkow...
        17 godz. temu
      • Bridge - New York cz.6 (ostatnia) Udało mi się przed północą :)))) Jest most w Nowym Jorku, a najpiękniejsze pilary! Inspiracją był Seks w Wielkim Mieście, właśnie kończę 6. sezon. Ach! M...
        19 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych