Categories

środa, 9 marca 2011

9 marzec


      • 136.LOSOWANIE Bardzo goraco chce Wam podziekowac za zyczenia. Oprocz wisu o candy to jest najwieksza liczba komentarzy od kiedy bloguje.Dziekuje,dziekuje dziekuje a najw...
        14 min temu
      • Piesek Joli Wczoraj pokazywałam Joli, w jaki sposób wykonuje się obrysy, czyli backstitch (klik - mały kursik). Dziś otrzymałam gotowy haft cudownego pieska :-)) Ps. W...
        34 min temu
      • KRAFT 2011 Od jakiegoś czasu na wielu blogach pojawia się informacja o KRAFT 2011. Wiele z was było już na czymś takim i zapewne wiecie o co chodzi. Zachęcona rekla...
        1 godz. temu
      • Liliowa wróżka 1 / Lilac fairy 1 Jakiś czas temu dzięki uprzejmości Orin z bloga Biała Walizka a za posrednictwem jednego z forum, stałam się posiadaczką tego ślicznego wzoru. Zaczęłam wys...
        1 godz. temu
      • Wyzwanie "Damskie motywy" #11 Wszystkie krzyżyki postawione. Czekam na przesyłkę z guzikami i ocieplinką żeby praktycznie wykorzystać prezentowany hafcik.
        1 godz. temu
      • Kartki wielkanocne Dawno mnie tu nie było, ale ostatnio jestem taka zabiegana, że jeszcze troszeczkę i zostawię gdzieś głowę. Praca, przeprowadzka, uczelnia.. KATA...
        3 godz. temu
      • Maluszki na prezenty (3) Nadal pozostaję przy dłubaniu maluszków, choć w tym przypadku pracy było trochę więcej niż poprzednio. Powoli krystalizuje mi się koncepcja wykorzystania ha...
        7 godz. temu
      • zimowa wymianka u Moteczka... Zaczęłam się bawić w bloga...i w różne rzeczy , które oferuje tenże blog... Pierwszą rzeczą , w której wzięłam udział była Zimowa Wymianka , którą zorganiz...
        7 godz. temu
      • Dziwne candy... Korzystając z podpowiedzi Anuli zapisałam się na nietypowe candy w Paszczakowicach. Gosik ogłosiła, że każdy, kto się zgłosi i zostawi na maila adres - dos...
        10 godz. temu
      • Miluchna przesyłka Ostatnio Juniorek bardzo daje nam popalić i niestety krzyżyków u mnie niedostatek :o(. Jeśli uda mi się dziennie zrobić 10 to już jest sukces :o). Za to ...
        11 godz. temu
      • malowane na różowo Dzisiaj będzie kolejna rzecz (z serii)....tym razem podtanowiłam jednak nie łączyć kolorów i zrobić wszystko jednolite. kolorek różowy albo raczej purpur...
        11 godz. temu
      • na szydełku... karczek ;) wróciłam do formy ;) podoba mi się to co stworzyłam :P karczek już taki zostanie... jest kompletny ;) wykonałam 34 elementy... jaki układ to dokładnie w...
        12 godz. temu

      IGŁĄ I PĘDZELKIEM II
      135.O ROK STARSZA Od dzis stara dupa jestem...38 juz na liczniku...co tam w duszy ciagle 18,albo i mniej.Zostawiam Wam wirualny torcik zapozyczony z sieci i spadam troche po...
      7 min temu
    • zimowa wymianka u Moteczka.. Zaczęłam się bawić w wymianki , które są na blogach...pierwszą była taka wymianka u Moteczka ... ja wylosowałam AgnieszkęMD... tematem była " ZIMA ".... o...
      2 godz. temu
    • Wygrana! W lutym po raz drugi wygrałam w konkursie organizowanym przez Izę (golddust). Iza pytała się jak wykończy obrazek, który akurat haftowała. Co prawda nie ...
      5 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych