Categories

piątek, 1 kwietnia 2011

1 kwiecień


  • Wiosenne rozterki... Tak czuć już wiosnę w powietrzu! Temperatura na zewnątrz aż woła by czas spedzać na świeżym powietrzu, a mnie jak zwykle czasu brakuje dosłownie na wszys...
    3 godz. temu
  • Koszyczek:) Jak to dobrze mieć zakręcone koleżanki blogowiczki:) Można się sporo nauczyć, wymienić:) Ja np. zaproponowałam Eli uszycie koszyczka na pieczywo w zamian z...
    5 godz. temu
  • Pinkeep na Wielkanoc 2 / Eastern Pinkeep 2 Skończyłam haft do mojego pinkeepa. Wzorek nieskomplikowany, zaokrągliłam nieco kontury i dodałam nieco krzyżyków. Całkiem optymistycznie wyszło :) Teraz m...
    8 godz. temu
  • Coś nowego ;) Przez ostatnie kilka dni pogoda była wspaniała, ciepło ,słoneczko świeciło od rana do wieczora :) Więc te dni spędziłam z dziećmi na powietrzu, na dłuuugic...
    9 godz. temu
  • Kursik pt."Jak zrobić chwosta?" Na prośbę kilku blogujących koleżanek przygotowałam mini kurs pt. "Jak zrobić chwosta?". 1. Wycinamy z tekturki prostokąt o takiej długości krótszego boku...
    9 godz. temu
  • Travel memories ~3~ Dziś piątek, więc pokażę Wam kolejną odsłonę mojego dimka:) Jeszcze troszkę mu brakuje, ale myślę, że do następnego piątku uda mi się go skończyć. Po zdj...
    9 godz. temu
  • Następne króliczki Korzystając z wolnego czasu ,gdy mój maluszek smacznie sobie śpi zamieszczam zdjęcia następnych króliczków.Oto one.
    9 godz. temu
  • kolejne serce na... Walentynki ? odsłona 5 ;) skończyłam :D... [image: serce] haft.... a co dalej ? hehe chciałam kupić ramkę i... takiego rozmiaru nie dostanę :/ pamiętacie ten? http://myszkaszara...
    10 godz. temu
  • Mamy kwiecień :o) Dziś zaczął się kwiecień, więc pora na kwietniowy pinkeep
    11 godz. temu
  • Warsztaty robótek Tydzień temu w sobotę byłam na spotkaniu robótek,robiłyśmy różne żeczy między innymi trochę filcowania i już świąteczne jajeczka.To powstało na warsztata...
    13 godz. temu
  • Tęczowe :] Nie mam dziś za dużo sił, bo na uczelni sporo się działo i już po 7 byłam na wydziale:( Ale nie odmówię sobie przecież przyjemności napisania kolejnej no...
    19 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych