Categories

wtorek, 12 kwietnia 2011

10-11 kwiecień

  • Milusia przesyłka od Marty Otrzymałam dzisiaj przesyłkę od Marty :)O tyle o ile pewnej jej zawartości spodziewałam się (byłyśmy umówione na wysyłkę wzorów), tak pozostała część była ...
    8 godz. temu
  • nadal karczochowo W roli zdjęciowej - trzy karczochowe jajka i jeden kurczak... [image: karczoch 2011_06] [image: kurczak 2011_14] [image: karczoch 2011_07] [image: kar...
    9 godz. temu
  • Dziś są moje urodziny:) Wiem miałam się na jakiś czas wyciszyć, nie pokazywać, nie pisać, nie zaglądać... I tak by pewnie było gdyby nie dwie przesyłki,które dzisiaj dostałam. ...
    9 godz. temu
  • KURCZACZKI Zbliża się Wielkanoc wiec nie może brakować jajek no i oczywiście kur z kurczakami. Chyba nie da rady
    9 godz. temu
  • Ozdoby różne Niestety przez weekend blox strajkował i nie dało się fotek wstawiać - ale ja cierpliwa jestem i dziś dodałam:) nie będzie mnie żadem sprzęt przechytrzał -...
    11 godz. temu
  • 166.DOMEK Z KROLIKAMI Niedawno pokazywalam maly hafciorek w tematyce wielkanocnej,co to obstawiany byl,ze serwetka z niego powstanie...Rozczarowac was musze okrutnie,bo hafcik w...
    12 godz. temu
  • Zajączki :) Dziś pokażę wam moje pierwsze zajączki robione na drutach :) Rok temu pokazywała kursik Wiki na swoim blogu Robótkowe szaleństwa Nie umiem dobrze robić na d...
    12 godz. temu
  • Pojemniczki szyciowe Długo zastanawiałam się jak nazwać przedmioty widoczne na zdjęciu.Kryją w sobie drobne akcesoria szyciowe ,więc niech się nazywają "pojemniki szyciowe".Pom...
    12 godz. temu
  • 28. Wyniki Candy :) Witam wszystkich serdecznie :) Za moment oglosze wyniki mojego pierwszego candy. Naprawde nie spodziewalam sie tak duzego zainteresowania z Waszej strony, ...
    13 godz. temu
  • Pinkeep'a ciąg dalszy Muszę jeszcze pokazać, co takiego wyhafciłam przez weekend. Mój S. dał mi (hehe) dzień wolnego od dziecka i mogłam spędzić czas nad krzyżykami. Nie do końc...
    14 godz. temu
  • zdobycze :) / Haul :) Nie mogłam się oprzeć :) czy te kolory nie się przepiękne...? Couldn't resist :) Aren't these colours beautiful...?
    14 godz. temu
  • Pisanek wielkanocnych czar... Jak ten czas biegnie... Czy ktoś pośpiesza zegar? Niedawno Nowy Rok, roczek Małego M., a tu już Wilkanoc się kłania. Widzę jak ten czas mija. Niesamowite j...
    15 godz. temu
  • Cekinowy pancernik i pachnący koszyczek Czas ucieka przez palce, jeszcze niedawno był marzec a już mamy prawie połowę kwietnia. Coś tam wyszywam, coś tam nakręcam, okręcam, kłuję palce do krwi al...
    18 godz. temu
  • kolejna serwetka w tulipany... ;) nici Perle 8 długość 50g/335m ... szydełko 1.75 mm wzór ten sam co ostatnio... lekko zmodyfikowany ;) średnica serwety - 54 cm [image: serwetka] tak dla...
    19 godz. temu
  • Candy (pół)rocznicowe *Kilka dni temu pisałam o moim pierwszym candy. Dziś mija pół roku, odkąd opublikowałam pierwszego posta na tym blogu:) * *Jeśli macie ochotę świętować tę (...
    19 godz. temu
  • Słoneczna podkładka Powstała na szybko w weekend :o), haftowana na błękitnej 14 firmy Tajlur, 2 niciami.
    20 godz. temu
  • RR OGRODY (1) Długo mnie tu nie było... więc mam sporo zaległości w pokazywaniu prac.... postaram się więc codziennie... lub co kilka dni pokazać jakiś zaległy obrazek. ...
    21 godz. temu
  • Wiosna ach to Ty! Od pierwszego zdjęcia pachnie wiosną Córka mnie prosi o jeszcze jedną podobną zawieszkę - z ptaszkiem - postaram się wyrobić do Świąt ;-) Haftuję też w...
    21 godz. temu
  • seksowny komplecik w komplecie Tak jak pisałam do kompletu brakuje juz tylko klipsów - no to doraobiłam - jesli chodzi o wzór to się będę powtarzać, ale taki mi się po prostu podoba i ...
    21 godz. temu
  • grillowanie czas zacząć! Mijający tydzień to czas ogromnych zmian, które zaszły w norweskim krajobrazie (konkretnie w naszym regionie), zadziwiające w jak szybkim tempie nastąpiły...
    wczoraj
  • Świąteczne karteczki W ostatnim tygodniu wzięłam się za wyszywanie świątecznych karteczek na zamówienie koleżanki . [image: P1050336] Tak mi się podobają , że aż trudni się...
    wczoraj
  • wielkanocna minaturka wyszywanka dziś skończona:
    wczoraj
  • Nordic Orienteering w Gniewkowie Zamiast wyszywać biegałam dziś po lesie szukając punktów kontrolnych. Gdyby nie mój mąż, to mnie musieliby szukać...Piękne lasy, górki, dolinki i trochę ...
    wczoraj
  • 169. Prace dwie kolejna odsłona Wydawało mi się, że nie tak dawno pisałam notkę, a tu już tyle czasu minęło. Jakoś tak mi czas ucieka, że nawet sie nie obejrzę a tu już kolejny weeken mij...
    wczoraj
  • Zajączkowa zakładka Pierwszy w tym roku wzorek wielkanocny :) Chyba już najwyższa pora żeby zabrać się za takie motywy - czeka mnie zrobienie kilku kartek, chociaż może wymy...
    wczoraj
  • koteczki Dzięki wspaniałomyślności Cyberjulki, mam wzorki ślicznych koteczków. I zgromadziłam już potrzebne mulinki. A do tego, za inspiracją Pieguchyzakupiłam nie...
    wczoraj
  • Drugi pinkeep Cyber Julki Za zgodą Mamasi, która jako pierwsza wykonała ten cudny hafcik, i ja postanowiłam się z nim zmierzyć. Jest tak zabawny i wesoły, że musiałam go wyhaftować:...
    wczoraj
  • "Chicks rule!" #2 Drugi pinkeep skończony!:) Tym razem nie obszywałam kartoników tkaniną tylko kleiłam i sama jeszcze nie wiem który sposób jest lepszy. Niebawem wypracuję s...
    wczoraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych