Categories

wtorek, 12 kwietnia 2011

12 kwiecień



    • słoneczna broszka jak robiłam naszyjnik w zółtej tonacji został mi jeden kwiatuszek - trzeba było coś sensownego z tym zrobić i wyszło takie oto "dziełko" - ma jakieś 8cm ...
      1 godz. temu
    • Króliczek kontratakuje:) Nie mogłam przejść obojętnie obok tego cudnego wzoru Barbary Ana "Welcome spring" i po prostu musiałam go mieć:) Haftowałam na lnie 32 ct w kolorze ecru mu...
      3 godz. temu
    • Pinkeep Beatka03 odsłona 1 Aż jest mi wstyd jak popatrzę dziewczyny na te Wasze pinkeepy, piękne dopracowane, i niektóre zrobiły więcej niż jeden. A ja cóż, dopiero zaczęłam bardzo m...
      4 godz. temu

    Emilii Palace
    kłębią się myśli Ręce garną się do roboty, ale nie współgra to z głową - za dużo chce i wszystko na raz. Zapewniam, że tak się nie da. Po uszyciu serduszka to moja pierws...
    1 godz. temu
  • patchworkuję :) Godziny spędzone przeze mnie przy maszynie można porównać do mojego doświadczenia jakie do tej pory zdobyłam jako początkujący kierowca, a właściwie kursan...
    2 godz. temu
  • Karteczkowy roczek (1) Zdecydowałam się wziąć udział w zabawie "Karteczkowy roczek". Co miesiąc organizatorka zabawy podaje dwa wzory. Należy wybrać sobie jeden z nich, wyszyć i ...
    2 godz. temu
  • Moje ptaszorki. Moje ptaszki nie są skomplikowane. Od samego początku (od kanwy rozpoczynając) postanowiłam zrobić własną wariację tego wzoru. Zazwyczaj coś zmieniam i tak ...
    3 godz. temu
  • Wiosennie...c.d po maleńku budzą się kwiaty......
    3 godz. temu
  • 167.CHORY DOMEK-RR Ktoregos wieczoru postanowilam zaczac hafcic kolejny domek w naszym RR i zanim sie spostrzeglam to jakos tak sie sam wyhaftowal.Na drugi dzien dorobilam ko...
    3 godz. temu
  • Egzamin Moja Martyśka dzisiaj rozpoczęła pierwszy dzień egzaminów gimnazjalnych. Wczoraj trzymała się dzielnie, ale wieczorem poprosiła aby się z nią położyć. Wier...
    3 godz. temu
  • 130. DOGS body Dziś przyszła pora na pokazanie pieskowego RR :) Wyszyty przeze mnie siłacz zagościł na kanwie Elziutki Razem z pozostałymi kompanami prezentuje się jeszc...
    4 godz. temu
  • Musujący:) Misiolek! Na początku jakoś mi się nie podobał, ale jak pojawił się nowy wzorek w Cross Stitch Crazy, to nie mogłam sobie odmówić wyhaftowania go! A o ki...
    12 godz. temu

1 komentarz:

Spis blogów robótkowych