Categories

czwartek, 14 kwietnia 2011

13-14 kwiecień


    • wymianka z kurczaczkiem w tle Od dawna oczekuję wieści, czy doszła moja przesyłka z kurczaczkowej wymianki. Na wiadomość czeka również Organizatorka owej wymianki. Wobec milczenia zak...
      22 godz. temu
    • Serwuję... na kolację sałatkę z tego co miałam w kuchni :) Składniki: twarożek gruboziarnisty, mega ilość szczypiorku, kawałeczek zielonego ogórka, pomidorek, tr...
      wczoraj
    • Wielkanocny pinkeep Jak już wcześniej pisałam, biorę udział w kolejnej zabawie hafciarskiej. Tym razem jest to Wielkanocny SAL 2011, gdzie wyszywamy pinkeep z wybranym przez s...
      wczoraj
    • 131. DOGma Kolejny obrazek z serii A Dictionary of Dogs, tym razem na kanwie Anek73 To już 5 piesek i ostatni jakiego miałam u siebie w domku, na kolejne kanwy cier...
      wczoraj
    • Mam problem ... Od dłużeszgo czasu nie mogę zmienić wyglądu bloga a konkretnie np koloru i czcionki liter całego bloga itp Mogę użyć szablonu bloggera ale nie mogę w nim n...
      wczoraj
    • Karteczka dla maluszka [image: gif] Witajcie! Nie wiem, czy całkiem wiosennie, bo tego słonka coś w tym kwietniu mało, a za to wiatru nadmiar! Nareszcie trochę luzu, choć jesz...
      wczoraj

    Pinkeep na Wielkanoc
    Trzeci pinkeep Cyber Julki:-) Trochę mnie poniosło i tak powstał pinkeep nr 3:-)))) Jest to wzór Barbary Ana "Welcome spring", który zrobiła już Mysia i Renataa25. Zakochałam się w nim ...
    2 godz. temu
  • Serwuję... na kolację sałatkę z tego co miałam w kuchni :) Składniki: twarożek gruboziarnisty, mega ilość szczypiorku, kawałeczek zielonego ogórka, pomidorek, tr...
    3 godz. temu
  • ankieta o rękodziele - do piątku 15.04 Kliknij w banner. Właśnie wypełniłam. Trzeba wspierać badaczkę do jej pracy mgr :))
    7 godz. temu
  • Wielkanocny pinkeep Jak już wcześniej pisałam, biorę udział w kolejnej zabawie hafciarskiej. Tym razem jest to Wielkanocny SAL 2011, gdzie wyszywamy pinkeep z wybranym przez s...
    8 godz. temu
  • duże filcowe kwiaty w tonacji blue A dokładniej rzecz ujmując to dokładnie odcień dżinsowy......tym razem kwaituszki mają az 3 kolory - wyszło duże, ale ciekawe.....fajnie wygląda na biały...
    9 godz. temu
  • And the winners are... Ależ to szybko poszło:) Dostałam trzy maile ze zdjęciami. Dwóm osobom udało się trafić w "10":) Są to Sabinka i Mariola. Agnieszce udało się za to ustrzelić ...
    9 godz. temu
  • 131. DOGma Kolejny obrazek z serii A Dictionary of Dogs, tym razem na kanwie Anek73 To już 5 piesek i ostatni jakiego miałam u siebie w domku, na kolejne kanwy cier...
    9 godz. temu
  • Witam :) Coś bardzo prostego... bezrękawnik :) Schemat znalazłam w sieci :) Całość wykonałam w jednym kawałku ;) [image: :)] Wykończenie również będzie skromne :...
    10 godz. temu
  • Króliczek kontratakuje:) #2 Kolejny pinkeep gotowy!:) Tym razem dobrałam wstążeczkę w kolorze bardzo marchewkowym:) Przyznam, że tworzenie tego pinkeep'a poszło mi sprawniej niż poprz...
    10 godz. temu
  • Mam problem ... Od dłużeszgo czasu nie mogę zmienić wyglądu bloga a konkretnie np koloru i czcionki liter całego bloga itp Mogę użyć szablonu bloggera ale nie mogę w nim n...
    10 godz. temu
  • 170.KWIATY W DONICZCE I ZLOTY CHLOP Po raz kolejny polaczylam wczesniej prezentowane robotki i powstalo z nich zupelnie cos nowego. Mam tu na mysli pokazywane cale lata swietlne temu karczoch...
    13 godz. temu
  • ręcznik dla Magdy Nadszedł czas na prezentację ręcznika, kt óry był urodzinowym prezentem... [image: ręcznik dla Magdy_01] [image: ręcznik dla Magdy_02] [image: ręcznik ...
    23 godz. temu
  • Karteczka dla maluszka [image: gif] Witajcie! Nie wiem, czy całkiem wiosennie, bo tego słonka coś w tym kwietniu mało, a za to wiatru nadmiar! Nareszcie trochę luzu, choć jesz...
    wczoraj
  • Troche Juniorka Ależ szybciutko minęły te 2 miesiące. Mały już jest całkiem spory i jako 2 miesięczne dziecko nosi rozmiar 68cm :o), spać nie chce w ogóle i szybko się n...
    wczoraj
  • Tworzymy z Pasją Na początku podziękowania dla Marinaduch - lubię to co robię, znaczy pracę z dziećmi, gdyby jeszcze trochę mniej było papierologii - ale staram się wciąż c...
    wczoraj
  • SZYDEKOWANIE Tak naprawdę to nie jestem dobra w szydełkowaniu,ale parę lat temu chciałam spróbować.Przeglądając czasopisma spodobała mi się ta serwetka.Byla to moja pie...
    wczoraj
  • Mam to Mam taki fsjny zestaw z lidla , zdjęcia gdzieś w aparacie a baterie w ładowaniu :( Podlukajcie sobie http://hafcikicinka26.blox.pl/html
    wczoraj
  • Nowa wielaka miłośc babci Ewy 04 kwietnia przyszła na świat,tak bardzo wyczekiwana,moja mała wnusia.Może nie tak bardzo mała ,ponieważ 60 cm Emila ważyła 4110g. Teraz moje życie toczy s...
    wczoraj
  • kawowe RR Mogę już pokazać zapowiedziane w ostatnim wpisie kolejne RR w którym biorę udział. Poprzednie już dobiegły końca. [image: P1050347] Już powoli zarysow...
    wczoraj
  • 29. Coraz blizej Swiat Wczoraj bylam na poczcie i wyslalam dwie przesylki dla zwyciezczyn z mojego candy :) Mam nadzieje, ze nie beda dlugo czekac... Wieczorem otrzymalam adres o...
    wczoraj
  • A ja dalej przy Komunii :O) Kiedy Dorotka poprosiła mnie o zaproszenia na Komunię swojego syna z jednej strony bardzo się ucieszyłam, z drugiej przeraziłam. Nie robiłam nic w tym tema...
    wczoraj
  • Wyjazd do Danii #2 Pokażę Wam co dziś ujrzałam na jednej z wystaw sklepowych!! Niestety sklep ten był już zamknięty i nawet nie wiem jaka jest cena tego cudnego dzbanuszka....
    wczoraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych