Categories

piątek, 15 kwietnia 2011

15 kwiecień



  • Emilii Palace
    Derma też do obróbki W podostatnim poście obiecałam dalszą część napisu na ścianie moich córek. Śmieszną miałam sytuację i bardzo się zdziwiłam jak literka "N" nieco się skur...
    1 min. temu
  • PISANKI w kolorze blue Coraz ciekawiej robi się na blogach. Do świąt już tylko kilka dni. Najwyższy czas brać się do pracy. A więc wracam pełna zapału i nowych chęci:) Na raz...
    48 min temu
  • I need coffee now! ~1~ Ledwo skończyłam jednego dimka, już zabrałam się za następnego:) Ale muszę przyznać, że wyszywanie dimków wciąga:) Wzorek ten już dawno za mną chodził, a dz...
    2 godz. temu
  • Róże z krepiny - kurs krok po kroku *Dawno, dawno temu czytałam tomik poezji , który do dzisiaj noszę w sercu... Niech ten wiersz będzie podsumowaniem mojego kursu:* *„ W tym parku pobladł...
    2 godz. temu
  • Wywiad:) Kto jest częstym gościem na moim blogu, to wie, że czasami piszę do różnych czasopism - przeważnie nauczycielskich, ale nie tylko; moje publikacje to scena...
    5 godz. temu
  • 3 Miś Uszatek :-) To ostatnio jakas plaga....dostałam kolejne zamówienie na kolejnego misia Uszatka.....do tego na sweterku miało być wyszyte imię obdarowywanego........ ...
    5 godz. temu
  • Futrzaści przyjaciele forever #1 Obecnie pracuję nad kolejnym wzorem autorstwa Barbary Ana pt.: "Fur_ever friends". Najprzyjemniejsza część haftowania przede mną - będą to dwa futrzaste zw...
    5 godz. temu
  • Karteczka no1 Witam Wszystkich zaglądaczy! Zgodnie z obietnicą na blogu digi-scrap pojawiło się pierwsze wyzwanie - Użyj stempla. Najlepsze jest to, że może to być dowoln...
    6 godz. temu
  • bezrękawnik ;) Jestem zadowolona ;) wszystko odbyło się szybko... bardzo prosto i... jest pięknie ;) [image: ja] Dane techniczne: Virginia kolor: czarny sztuk 1 i troc...
    6 godz. temu
  • Ptaszorki. Do dziś moje ptaszorki wyglądają tak: Wieczorkiem zabieram się im do tyłków do ogonów raczej.
    9 godz. temu
  • ciekawostka Mamy trzecie miejsce na świecie pod względem liczby i popularności blogów! Powiem, że faktycznie, blogująca społeczność jest u nas duża. Ja sama wcześniej...
    9 godz. temu
  • Karteczkowy roczek (2) Drugi obrazek, który wyhaftowałam jest jednocześnie pierwszym z Karteczkowego roczku. Leży on niejako "przeciwpałożnie" w stosunku do poprzedniego, ale wyb...
    14 godz. temu
  • Pamiątki z Michigan :] Michigan już na zawsze będzie mi się kojarzyło z początkiem mojego samodzielnego życia:) Od prawie trzech lat już tu jestem, ale dopiero niedawno kupiłam...
    17 godz. temu
  • 171.JAJCOWE KARTKI-PRODUKCJA MASOWA Zglosilam sie na wielkanocna wymiane karteczek-banerek w bocznej szpalcie, oraz na dwie forumowe wymianki(ja osobiscie dostalam juz trzy kartki,ale pokaze ...
    18 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych