Categories

sobota, 16 kwietnia 2011

16 kwiecień


  • spacer z kurczakami-część I Zrobiło się dzisiaj tak ciepło i słonecznie, że pomimo pobolewającego ucha oraz gardła, wybrałam się na spacer po pobliskim parku. Poszłam nań z czterema...
    10 godz. temu


    Emilii Palace
    Ptak Tym razem tworzę girlandę do pokoju dziewczynek, która będzie składała się z takich oto ptaszków, gwiazdek, kawałka drzewa i kulek. Ptaszek jest pierwszy...
    52 sek. temu
  • Chyba wygrałam candy. Po fantastycznych zajęciach typu mycie okien, pranie firan, zasłon, gotowaniu, upinaniu nowego zestawu firankowo- zasłonowego, padłam na fotel i odpaliłam...
    2 godz. temu
  • Cudowna przesyłka od Paulinki :) Otrzymałam wczoraj niespodziewaną przesyłkę od Paulinki (CyberJulka). Była to dla mnie tym bardziej niespodzianka, ponieważ niczym sobie na nią nie zasłuży...
    3 godz. temu
  • Barboorka, cz.4 Podziwiam, naprawdę podziwiam te dziewczyny, co już trzeciego pinkeep'a robią. U mnie krzyżykowstręt w połączeniu z trzydniowym bólem głowy sprawiły, że na...
    4 godz. temu
  • Wszystko na jeden raz. Chciałam się dzisiaj trochę rozpisać, ale tak mnie boli głowa, że wszystko będzie w telegraficznym skrócie. Najpierw wyniki candy :) Wydrukowałam... Po...
    4 godz. temu
  • Pinkeep na Wielkanoc 3 / Eastern Pinkeep 3 Kolejna praca w ramach Pinkeepa na Wielkanoc. Tym razem wzór Natashy Mlodetsky (nieco przekształciłam dół), wyszyty na 16 aidzie cieniowanymi nićmi Threadw...
    4 godz. temu
  • wydarzyło się.....:))) Hejka:))) żyję! zapewniam że żyję i rozpiera mnie energia- nie wiem, czy to słońce, czy profilaktyczne swego czasu 3 kroplu płynu Lugola na moją chyba n...
    9 godz. temu
  • Ogony .... Ogoniaste nasze :)
    9 godz. temu
  • Od razu zakochałam się w pomyśle April79 na Magneso-notes. I tak, wczoraj późnym wieczorem ukończyłam swój :o) Misiek Fizzy Moon (mój ulubiony misiek),...
    12 godz. temu
  • Niespodzianki Lenczesiowe:) Zacznę wpis od podziękowań za bardzo, bardzo miłe wasze komentarze:):):) Co do telewizji - na razie wystarczy, że czasami razem z przedszkolakami występuję...
    12 godz. temu
  • Moje CANDY :) serdecznie zapraszam :) Proszę o zapisy do dnia 4 maja 2011r. włącznie... losowanie i ogłoszenie 5 maja :) na adres do wysyłki czkam do 7 dni... po tym terminie losowanie powtar...
    14 godz. temu
  • Szmatki:) Poszalałam dzisiaj ze szmatkami! Zwykle nie bardzo nawet patrzę co tam mają na stoisku z materiałami w Hobby Lobby, ale dziś postanowiłam pobłądzić właśn...
    21 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych