Categories

niedziela, 17 kwietnia 2011

17 kwiecień


    • Aplikacja Sytuacja poranna. Oliwia ubiera się do szkoły i wybieram jej ubranka. Ja lubię jednolite stroje, ale Oliwia po zorientowaniu się jaką bluzkę jej wybrałam...
      2 min temu
    • W piątek listonosz przyniósł mi "zapłatę" od Marzenki za wykonane dla niej karteczki komunijne. Troszkę zszokowała mnie wielkość koperty - wszak moim życze...
      5 min temu
    • Mam czajniczek!!! Niniejszym oznajmiam, że MAM GO! Upatrzyłam go sobie podczas pierwszego spaceru po miasteczku.. stał na wystawie na regale i uśmiechał się do mnie.. :) I...
      1 godz. temu


    BLANKA NEEDLEWORK STUDIO
    ale jaja Górnosląska Wystawa Kroszonek okazała sie dużo ciekawsza niż przypuszczałam - nie mogłam się oprzeć, zeby wam tych cudeniek nie pokazać - nie ma tu niest...
    16 min temu
  • Zakładek ...c.d Dziś dzień sprzyjał wyszywaniu :) :) :)
    1 godz. temu
  • Candy u Joasi Staram się nie brać udziału w rozlicznych candy. Jednak czasami się skuszę. Zwłaszcza jeżeli kogoś lubię a blog tej osoby mi się po prostu podoba. I tak ...
    1 godz. temu
  • spacer z kurczakami-część II Dzisiaj kolejne zdjęcia z sobotniej wyprawy do parku... [image: kurczak 2011_22] [image: wiosna 2011_48] [image: wiosna 2011_49] [image: ozdoba wielka...
    1 godz. temu
  • Kurza ferma :P Zawitało do mnie właśnie takie wesołe kurze stadko :) Szyły się wbrew pozorom dość długo - bo cały poprzedni weekend i połowę tego, ale było warto!!! Fil...
    3 godz. temu
  • Coś Niebieskiego / Something blue Wczoraj wieczorem poczułam, że po prostu muszę, właśnie tu i teraz wyszyć coś niebieskiego :))) Padło na jeden ze wzorów Marie-Therese Saint-Aubin, po pros...
    3 godz. temu
  • Post nr 80. Na wyzwanie w Kreatywnym polu Moja praca zgłoszona do wyzwania w Kreatywnym polu A, powstała na potrzeby szufladowej wymianki kartkowej Element spożywczy jako dekoracja u mnie to ...
    6 godz. temu
  • 172.LAMPIONIKI MALE TRZY Chyba na dobre wracam do decu.Znowu cos poczynilam ta technika,tylko ciagle jeszcze mam problem z reliefem.No krzywy jak nieszczescie.Nic to, nie poddaje s...
    7 godz. temu
  • Futrzaści przyjaciele forever #2 Hafcik gotowy! Te futrzaki są wyjątkowo urocze:) I te spojrzenia...:) Wieczorem rozpocznę przeobrażanie tego haftu w pinkeep'a, a potem... Już czeka na wyk...
    7 godz. temu
  • Nie wyszywane [image: gif] Czas karteczkowo- wielkanocnych życzeń nagli jak diabli, a ja w ferworze zamówionych i kiermaszowych wyszywanek nie posiadam ani jednej wys...
    8 godz. temu
  • Upominek Pora, abym i ja pokazała co dostałam od Primavery; otóż bardzo ale to bardzo podobają mi się wszystkie Jej prace ale jedna szczególnie przykuła moją uwagę ...
    9 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych