Categories

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

18 kwiecień



  • Żyrafowo
    prace Cioci Steni-część II Dzisiaj kolejne zdjęcia namalowanych przez moją Ciocię obrazów. Poniższy dostałam na własność: [image: obraz Steni_10] [image: obraz Steni_11] [image...
    51 min temu
  • Z sianem w tle... ... czyli kilka fotek z warsztatów - "Ozdoby wielkanocne z siana" Jak już wiecie zabawa była wspaniała i każdemu polecam nawet dla odreagowania stresów pr...
    1 godz. temu
  • serce..., ale to już było ;) ... było i wróci ;) lubię motyw serca... poprzedniego nie mam... więc... :) schemat ten sam, ale serce trochę inne ;) [image: serce] [image: serwetka] ...
    3 godz. temu
  • Teatime (3) Kolejna odsłona Teatime :o), straszliwie podobają mi się kolorki w tym hafciku. Muszę wam jeszce pokazać jaki cudny kubek dostałam dziś od mojego mężu...
    4 godz. temu
  • Pinkeep Beatka03 - odsłona 2 No i udało się wreszcie skończyć. Właściwie to w zeszłym tygodniu, ale nie było nas cały weekend w domku i jakoś zabrakło czasu, żeby zaglądnąć na bloga. D...
    5 godz. temu
  • Warsztaty Byłam na warsztatach.......a właściwie powinnam napisać,że nie byłam jeszcze na taaakich warsztatach. Takich fajnych oczywiście :) Miejsce akcji to Pracowni...
    6 godz. temu
  • 133. Pamiątka chrztu Mimo, że mam jeszcze trochę zaległości w pokazywaniu prac, dziś będzie na bieżąco. W weekend skończyłam wyszywać pamiątkę Chrztu Św. Dziś rano obrazek s...
    8 godz. temu
  • Futrzaści przyjaciele forever #3 Tak się prezentuje mój pierwszy hafcikowy pinkeep do pokoiku Alanka: Koralikowe serduszko będzie stałym elementem kolejnych alankowych pinkeepów:) Myślę,...
    10 godz. temu
  • 173.TOSKANIA Byl piatek,to i czas na postepy DIM-kowe. Tym razem nawet pokazne,a szczerze rzecz ujmujac,to juz prawie koniec.Przynajmniej xxx.Zostaly 4 kolorki a potem ...
    11 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych