Categories

wtorek, 19 kwietnia 2011

19 kwiecień

  • 175.W MOIM OGRODZIE Jak co roku o tej porze ogrod zaczyna wygladac pieknie. Wszystko budzi sie do zycia i zachwyca barwa i zapachem.Typowe wczesnowiosenne kwituchy,jak tulipan...
    25 min temu
  • Odpoczynek od haftu Tak od jakiegoś czasu tylko wyszywam i wyszywam, więc dla odmiany i zapobieżenia monotonii zrobiłam nowe chusteczniki decoupage - cartonage :)) W tym sezoni...
    1 godz. temu
  • 170. Niespodzianka od... Dostałam zupełnie niespodziewaną niespodziankę od Mamuski. Ta kobieta to ma talent, nie dość, że potrafi wiele zrobić własnymi rękami i różnymi technikami,...
    2 godz. temu
  • Życzenia ! W ten dzień jakże uroczysty, w którym nasz Pan powstał, oddajmy hołd nasz Jemu. A ta chwila cudowna niech zagości w sercu Twoim. Już króliczek z barankiem...
    2 godz. temu
  • 133. Pamiątka chrztu (2) Mam już zdjęcie pamiątki chrztu w ramce, więc pokazuje: Dziś zaczęłam "ekspresowy" hafcik, który mam skończyć przed świętami... Zobaczymy czy się uda, bo...
    2 godz. temu
  • 30. No i mam jajko :D Nie ma mnie tu ostatnio, bo nie mam sie czym za bardzo chwalic ... Mialam racje, nadszedl ten czas w roku, kiedy to wyszywanie schodzi u mnie na drugi plan...
    3 godz. temu
  • Pinkeep według Cyber Julki W związku z prośbą Mysi o zrobienie przeze mnie kursu układania wstążki u góry pinkeepa, przygotowałam dla Was cały pinkeep'owy kurs. W końcu wstążeczka mu...
    9 godz. temu
  • nie można się oprzeć :-) tylko do dzisiaj takie cudo !!! http://sweetcd86.blogspot.com/2011/03/wiosenne-candy-spring-candy.html
    10 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych