Categories

sobota, 2 kwietnia 2011

2 kwiecień



      • Kartki wielkanocne.. Powstały już ponad tydzień temu. Nie pokazywałam ich jednak wcześniej ponieważ zamiar miałam zrobić więcej, wtedy obfocić i pokazać wszystkie razem.. Ale...
        55 min temu
      • Kartki świąteczne Dzisiaj z Kasią zrobiłyśmy dwie kartki świąteczne. Kartki zdobione metodą "iris folding" - na pewno nie ostatnie wykonane w ten sposób. Moja na błękitnym...
        2 godz. temu
      • Pierwsze filcowanki Będąc na wystawie Kraft 2011 zaraziłam się nową "chorobą"- filcowaniem na sucho.W zaprzyjażnionej pasmanterii pokazano mi jak się robi filcową kulkę ,zaku...
        3 godz. temu

      Pracownia Cyber Julki
      "Ogród i jego tajemnice" u Arteemid #3 W tym tygodniu dostaję same niespodzianki:)))) Czy nie mogłoby tak zostać?:) Tym razem w związku z wymianko-wyzwaniem organizowanym przez Arteemid. Od MadMa...
      46 min temu
    • Mój kiermaszowy arsenał [image: gif] Dostałam zaproszenie na dwa wielkanocne kiermasze rękodzieła jako wystawca. Pech chce, że obydwa odbywają się w tym samym terminie - 10 k...
      51 min temu
    • PISANKI Mogę już pokazać nową porcję pisanek. Na razie cztery - reszta się suszy no i dalej robi. W tym roku mam sporo specjalnych zamówień. Postanowiłam obdarow...
      1 godz. temu
    • Serwetkowo Ostatnio na polu robótkowym same serwetki :) A to za sprawą kiermaszu ,w którym miałam wziąść udział,ale niestety nie wezme,może w przyszłym roku. A to ...
      1 godz. temu
    • Wpis urodzinowy ... Cóż tu pisać - po prostu kolejny roczek za mną;) i ten urodzinowy i ten blogowy - bo to już dwa latka jak sobie tu piszę i pokazuję swoje prace. Dzię...
      3 godz. temu
    • Małe zakupiki oraz prezent Dziś jest przecudowna pogoda, wraz z moim tatą i Mateuszkiem wybrałam się na spacer po najszej najładniejszej miejskiej ulicy, i nieomieszkałam wpaść do ...
      4 godz. temu
    • Mój pierwszy pinkeep Zdecydowałam się jednak wziąć udział w zabawie Wielkanocny SAL 2011. Wyszywam jeden z obrazków z najnowszego numeru TWOCS. Jest on niewielki i bardzo przyje...
      4 godz. temu
    • Flower of Italy - 2 Moja wersja kwietnia i już się nie mogę doczekać maja... miłego oglądania :) My april stitches, can't wait till may... enjoy :)
      6 godz. temu
    • wyniki losowania urodzinowego Candy W sobotni poranek bęben maszyny losującej (nie wyglądający wprawdzie na świeżynkę, ale to nic nie szkodzi ;-) wypełniony został pociętymi karteczkami... ...
      8 godz. temu
    • na szydełku... zakładki ;) jak widać bardzo proste... robione bez schematu... szydełko samo mnie tak prowadziło ;)... wielkim ograniczeniem była ilość nici :p hehe wykańczam wszyst...
      11 godz. temu
    • Na ostatnią chwilę:) Udało mi się wykończyć pierwszy kalendarz! Właśnie dziś, w pierwszy dzień kwietnia! A już myślalam, że dalej będę się wpatrywać w marzec:P Już nawet nie ...
      17 godz. temu
    • Przygotwania Przez ostatnie dni przygotowywalam sie na jutrzejsza sprzedaz moich prac koralikowych. Nie ma tego duzo, bo nie wiem czego oczekiwac i szkoda mi tracic cal...
      18 godz. temu
    • Post nr 73. Pinkeep SAL cz.2 No,to i ja się chwalę postępami w wielkanocnym SAL-u. W sumie obrazek jest już wyszyty w całości ale wydał mi się zbyt smutny więc postanowiłam dorobić ...
      20 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych