Categories

czwartek, 21 kwietnia 2011

20-21 kwiecień

  • Świąteczny wpis *"Albowiem tak Bóg umiłował świat,że Syna swego jednorodzonego dał,aby każdy kto weń wierzy ,nie zginął ale miał żywot wieczny"* Ewangelia Jana 3,16 niech ...
    1 godz. temu
  • Życzenia [image: gif] Z okazji Świąt Wielkiej Nocy Wszystkim tutaj zaglądzjącym życzę dużo radości, której moc niech przesłania troski codzie...
    1 godz. temu
  • Wesołego Alleluja! () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () ...
    4 godz. temu
  • Żonkile z krepiny w stroiku *Niech radosne Alleluja będzie dla Was ostoją miłości i wiary. Niech pogoda ducha towarzyszy Wam w trudzie każdego dnia. Wiele szczęścia na co dzień.* * *
    4 godz. temu
  • Filcowe ozdoby Jak pisałam wczoraj - poczyniłam jeszcze ostatnie ozdoby wielkanocne w pracy, tym razem chciałam pobawić się filcem nitka, igła, nożyczki, filc, chwila za...
    4 godz. temu
  • Odslona - 17 - To juz przedostatnia odslona piatego schematu zamczyska. Musze z kolejnym schematem wyrobic sie przed wyjazdem do Polski. Z czasem wolnym coraz gorzej. U n...
    5 godz. temu
  • Nadmorskie wspomnienie (6) Po dłuuugiej przerwie pora na kolejny odcinek sprawozdania z Nadmorskiego wspomnienia. Od Hanulka dostałam aż trzy kanwy do wyszycia, ale postanowiłam wysy...
    7 godz. temu
  • Wymiankowo-zakupowo Ostatnio brałam udział w candy u Pauliny, ale niestety nie wygrałam, a rozdawała piękne powłoczki patchworkowe. Za to Paulinie wpadły w oko moje metryczki. D...
    7 godz. temu
  • Wiosna w moim obiektywie. Wszystkie zdjęcia zrobione dosłownie bez wychodzenia z mieszkania, wystarczy wyjść na balkon:).
    7 godz. temu
  • Różany igielniczek z filcu Jak pewnie zauważyłyście, mam słabość do igielniczków. Są takie wdzięczne i szybko widać efekt. Tym razem powstał on częściowo z filcu. Do tego różany hafc...
    8 godz. temu
  • w wolnej chwili W przedświątecznym zabieganiu nikt na nic praktycznie nie ma czasu. U mnie w domku jest tak samo, ledwo starcza czasu na podstawowe zaplanowane czynności, ...
    9 godz. temu
  • Propozycja nie do odrzucenia:P Wpis miał się już wczoraj pojawić, ale niestety studenci skutecznie mnie wykończyli:( Ten tydzień to ostatnia mozliwość skończenia eksperymentów i nagle ...
    18 godz. temu
  • Wielkanocnie zainspirowana Oglądam Wasze blogi i widzę, że na wielu z nich od dawna pojawiają się akcenty wielkanocne. Ja natomiast daleko w lesie i nie sądzę, żeby udało mi się to n...
    19 godz. temu
  • paczuszki chodzą parami... Paczuszki chodzą parami - przekonałam się o tym po raz kolejny... :-) Przyszła dzisiaj do mnie przesyłka z Wymianki z kurczaczkiem w tle . Przygotowała...
    22 godz. temu
  • Pinkeep - chwalę się Obiecałam, że dziś pochwalę się skończonym pinkeepem. Tak więc żeby za bardzo nie nudzić przedstawiam rzeczonego w całej okazałości:)) Wstążkę wypatrzyła...
    23 godz. temu
  • Pinkeep basiulula cz.3 Miałam pewne obawy czy dam radę skończyć w wyznaczonym terminie, ale się udało:) Proszę Pań oto mój pinkeep w całej okazałości;) Po wstążkę biegałam do empi...
    23 godz. temu
  • 171. Skończyłam... skończyłam obrazek, który mi sie od początku nie podobał, kolory jakies smutne, plama na plamie, dziwny taki. Ale któras z zaglądających dziewczyn napisała...
    wczoraj
  • szydełko i elementy :) Dzień dobry :D czasu jak na lekarstwo... w planie bezrękawnik... coś jak top... a co wyjdzie zobaczy się ;) wybrałam wzór prosty i znany... to ten sam......
    wczoraj
  • Niecny plan :o) Od jakiegoś czasu chodzi za mną nowy hafcik. Niestety 2 duże hafty leżą niedokończone i tak trochę szkoda mi zaczynać coś nowego. Ostatnio jednak wpadłam...
    wczoraj
  • Wyjazd do Danii #3 Ponieważ robótkowo ku mej małej rozpaczy nic się nie dzieje to zapraszam Was na jeszcze jeden spacer po malowniczym Kerteminde..
    wczoraj
  • wieczorowo po raz 3 Powtarzam sie - wiem, ale ponieważ znowu zostałam bez czarnego frywolitkowego naszyjnika (pierwszy robiony na zamówienie, drugi powędrował do pewnej prze...
    wczoraj
  • Prezencik dla Basi. Już wiem, że dotarł, więc mogę pokazać, co dostała Basia. Większość rzeczy przyda się do robienia karteczek. A były to: Sizal w wiosenno-świątecznym kolorz...
    wczoraj
  • Puchar Pomorza w Żukowie W niedzielę 17.04 wzięłam udział w pierwszych zawodach z cyklu o Puchar Pomorza.Do połowy października będzie jeszcze 9 takich spotkań.W mojej grupie wi...
    wczoraj
  • PISANKI Decoupage - odsłona ostatnia Sezon pisanek zdecoupagowanych oficjalnie uznaję za zamknięty. Dzisiaj popełniłam ostatnie w tym sezonie , serwetki schowałam ,żeby nie kusiły, a reszta ...
    wczoraj
  • Doręczone... Kiedy okazało się, że Marina, która zostawiła u mnie komentarz nr 2000, jest również z Krakowa wydawałoby się, że najprostszą metodą doręczenia upominku b...
    wczoraj
  • 175.W MOIM OGRODZIE Jak co roku o tej porze ogrod zaczyna wygladac pieknie. Wszystko budzi sie do zycia i zachwyca barwa i zapachem.Typowe wczesnowiosenne kwituchy,jak tulipan...
    wczoraj
  • Życzenia ! W ten dzień jakże uroczysty, w którym nasz Pan powstał, oddajmy hołd nasz Jemu. A ta chwila cudowna niech zagości w sercu Twoim. Już króliczek z barankiem...
    2 dni temu
  • 133. Pamiątka chrztu (2) Mam już zdjęcie pamiątki chrztu w ramce, więc pokazuje: Dziś zaczęłam "ekspresowy" hafcik, który mam skończyć przed świętami... Zobaczymy czy się uda, bo...
    2 dni temu
  • 30. No i mam jajko :D Nie ma mnie tu ostatnio, bo nie mam sie czym za bardzo chwalic ... Mialam racje, nadszedl ten czas w roku, kiedy to wyszywanie schodzi u mnie na drugi plan...
    2 dni temu
  • zaczynam się chwalic- na początek album retro:) MOi Kochani Przyjaciele!!! gorąco Wam dziękuję za doping i wszystkie dobre fluidy, które mi wysyłacie- zrobiły swoje- jeszcze więcej energii się pojawiło...
    2 dni temu
  • Bridge - San Francisco cz.9 przedostatnia Jeszcze tylko pylony... Ogólnie hafcik żywy i... piękny! (podoba mi się, choć chwalić się samemu nie jest dobrze widziane :D). Przewidziano 3 szpulki mul...
    2 dni temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych