Categories

niedziela, 24 kwietnia 2011

24 kwiecień

  • lucky cat (2/6) Kot szczęśliwy zrobiony! Zamiast muliny żółtej użyłam muliny metalizowanej na krawaciku i tak prezentuje się bardziej elegancko :)))
    8 min temu
  • Rekord Pobiłam swój rekord jeśli chodzi o szybkość wyszywania metryczki pt. Pranko. Klientka zadzwoniła w piątek rano z prośbą, czy na Wielkanoc mogę wyhaftować met...
    1 godz. temu
  • Świąteczna mata na stół Uszyłam świąteczną matę na stół. Najpierw wyhaftowałam[image: Link] na kanwie ecru pisanki.Wzory pisanek znalazłam w starej gazecie "Anna". Potem cięłam ...
    1 godz. temu
  • Dziękuję za życzenia [image: gif] Dzisiejszym świątecznym wpisem chcę serdecznie podziękować za złożone życzenia, te które otrzymałam mailowo, te pod ostatnim postem, i te ...
    5 godz. temu
  • Wesołych Świąt !!! *Pogodnych Świąt Wielkanocnych, * *pełnych nadzieji i miłości. * *Radosnych i wiosennych chwil* * w gronie najbliższych życzy -Basiulula:)*
    7 godz. temu
  • 172. Wesołego Alleluja *Wszystkim zaglądającym życzę wesołych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie rodziny w spokoju i zdrowiu * http://101zyczen.pl/images/news/wielkanoc_2010....
    7 godz. temu
  • Wesołych Świąt *Wszystkim miłym gościom, którzy zaglądają tu często i tym, którzy trafili przypadkiem życzę wspaniałych, spokojnych świąt Zmartwychwstania Pańskiego....
    8 godz. temu
  • ALLELLUJA Wszystkim zagladajcym na mego bloga,zycze zdrowych i pogodnych Swiat Wielkanocnych
    8 godz. temu
  • Powrotu do zdrowia! Już pozmywane i posprzątane po świątecznym śniadanku, jest chwilka czasu na relaks:) Korzystam zatem i pokazuję wykonaną ostatnio karteczkę. Powstała na ...
    10 godz. temu
  • Wielkanoc !!! Wszystkiego najlepszego życzę wszystkim którzy tu zaglądają .
    10 godz. temu
  • Życzonka :o) Obrazek pochodfzi ze strony: http://quiltandstitchkingston.blogspot.com/ Chciałabym życzyć wszystkim odwiedzającym wesołych, spokojnych i radosnych Świą...
    13 godz. temu
  • Wesołych Świąt [image: wielkanoc]
    14 godz. temu
  • Powrót rozczochrańca:] Na mnie też przyszła pora i skusiłam się na świąteczną robótkę:P Już ponad rok nie haftowałam Witziego, ale wreszcie się doczekał! Wykończyłam go do komp...
    18 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych