Categories

wtorek, 26 kwietnia 2011

25-26 kwiecień

  • Dostałam i ja :) a co ... świąteczną karteczkę od Danieli:) Przyszła przed świętami, ale dopiero dzisiaj została odebrana poczta u mnie w pracy, więc dopiero dzisiaj mogę s...
    14 min temu
  • bęc:( najpierw hop, a potem bęc:(((( jak zwykle w moim życiu- nie mogę byc tak rozpromieniona, bo zaraz dostaję kopa w dupsko i to z tej strony, na której najb...
    1 godz. temu
  • PO ŚWIĘTACH ! Zanim nabiorą ochoty na szycie po tak sporym czasie .Chce wam zaproponować haftowanie krzyżykowe.Oczywiscie z moich dawnych zasobów. IGŁĄ MALOWANE
    1 godz. temu
  • Świąteczny stół Święta, święta i po świętach:) jak to ktoś mądry kiedyś powiedział: przed świętami mamy: - miesiąc sprzątania - dwa tygodnie zakupów - trzy dni gotowania a ...
    2 godz. temu
  • Kto złapał licznik? Niniejszym uprzejmie informuję, że Iskierka i Safrin złapały na moim liczniku 10.000! Przeprowadziłam losowanie zwyciężczyni igielniczka w obecności stojąc...
    4 godz. temu
  • Nie, że nic nie robię..... Bo robię, ale w tempie ślimaczka - to ostatnio moje ulubione :). Już chwilkę temu Marta obwieściła światu nasz niecny plan - szycie (w tempie właśnie ślimac...
    4 godz. temu
  • Święta święta.. i smoczy owoc ;) Święta święta i po świętach.. Miło było pooglądać na Waszych blogach piękne wiosenne stroiki, kolorowe pisanki, wielkanocne zajączki i żółciutkie kurczac...
    7 godz. temu
  • Karteczka od April :) Jeszcze przed Świętami dotarła do mnie cudna kartka wykonana przez April :) Bardzo spodobało mi się to połączenie różu i fioletu - skomponowało się ideal...
    8 godz. temu
  • Jajecznie - poświątecznie Miałam szczery zamiar wejść w sobotni wieczór na bloga, aby złożyć Wam świąteczne życzenia. Organizm jednak nie wytrzymał tempa życia i najnormalniej w świ...
    8 godz. temu
  • kolejne elementy... Hej :) praca rozpoczęta :) schemat elementu pochodzi z gazetki: Mała Diana zeszyt 7 2010r. [image: elementy] tym razem będzie bolerko... dla mnie...1 e...
    9 godz. temu
  • Pechowe Świeta... Moj pechowy numer to 24... a czemu dlatego ze zazwyyczaj w dni o tej dacie cos sie nie milego dzieje... raz auto rozwalilismy... drugi raz stluczka <ale ni...
    9 godz. temu
  • Pora na poduchę Od kiedy zobaczyłam ją w Cross Stitcherze, wiedziałam, że kiedyś będę musiała ją zrobić. Miałam sobie kupic ten numer, ale jakoś nie było okazji. Na szęś...
    10 godz. temu
  • Podusie :) Witam po Świętach :) W piątek uszyłam moim maluchom podusie :) Wzorki miałam już gotowe,wziełam z moich zapasów ;) Kiedyś haftowałam głównie wzorki dziecięce...
    10 godz. temu
  • Wypociny:P Czyli moja część wymianki o kryptonimie „niecny plan”:D Agata dziś dostała paczuszkę ode mnie i nawet bardzo się podmila na swoim blogu:P Czyżby sama mia...
    20 godz. temu
  • Post nr 81. 22.04.2011. Światowy Dzień Ziemi 22 kwietnia 2011r. odbywało się ekologiczne Święto nazwane zostało Światowym Dniem Ziemi i ja z tej okazji postanowiłam właśnie pokazać zdjęcia prac uczes...
    20 godz. temu
  • Poniedziałek Wielkanocny Tylko wieczorna ulewa pamiętała dzisiaj, że i mnie należy zmoczyć :-) Wspomniało mi się przy okazji jak to sporo już lat temu, gdy Święta Wielkanocne spę...
    21 godz. temu
  • Serdecznie zapraszam Z całego serca zapraszam na słodycze rozdawane przez crafthouse.pl. Więcej informacji tu: klik. Losowanie już pierwszego maja :)
    22 godz. temu
  • Nowa stara metryczka Metryczka "Misiu" ma już za sobą długą historię :). Jest to wzór mojego autorstwa. Sama go zaprojektowałam i przełożyłam na krzyżyki. Ale do tej pory nigdy n...
    22 godz. temu
  • Przesylka!!! Kolejna wymianka tym razem z Ania sprawila, ze usmiech nie schodzi mi z twarzy :). Dopiero teraz moge sie przekonac i zarazem utwierdzic w przekonaniu, ze ...
    23 godz. temu
  • II Miedzyblogowa Wymianka Kartkowa... Jakis czas temu zapisalam sie na wymianke karteczek , ktora zorganizowala Agata , ktora rzadzi na dziuplapagaty ... trzeba bylo wyslac 5 karteczek , ja tyl...
    wczoraj
  • Wiosenne wianki i zimowy kaktus Pierwszy raz robiłam wianki aż 2 sztuki i bardzo mi się ta "produkcja" podoba.Można wykorzystać różne kraftowe resztki i pozwolić ponieść się wyobrazni. Mo...
    wczoraj
  • Ostatnie... To już ostatnie serwetki,ale tylko na jakis czas,do szydełka wróce :) Teraz zabieram sie za obraz Pana Jezusa. Dziekuje za odzwiedzanie moje bloga :)
    wczoraj
  • Krzyżyków zero ale tylko u pani w kąpieli ! Haftowanie tej damy w wannie idzie mi jak krew z nosa .Ale za to haftuje takiego malutkiego kotka na drukowanej kanwie . No i kleje , sklejam i obklejam me...
    wczoraj
  • Jan Paweł II - Prolog W swoim robótkowym kuferku mam kilka zapomnianych, pokrytych grubą warstwą kurzu hafcików. Zaczęte, odłożone na później i w rezultacie nigdy nieskończone...
    wczoraj
  • Blogowy karteczkowy roczek Zaczepiona przez blogującą koleżankę - April- w sprawie zabawy, którą zapodałam na pewnym forum, długo się zastanawiałam co z tym fantem zrobić. Wiem, ż...
    wczoraj
  • Wielkanoc 2011 W Dzień Zmartwychwstania Pańskiego życzę Wam wszystkiego dobrego. Dużo szczęścia i radości, pełno pisanek i miłych gości, kurczaczka żółtego i baranka becz...
    wczoraj
  • 178.MOJ SPOSOB NA EKSPRESOWEGO PINKEEP-a (mini kurs) Wszyscy robia ostatnio pinkeepy to i mi sie zamanilo.Wiadomo,ze ja se lubie zycie "umilac", wiec chycilam za lnine i ambitnie zaczelam hafcic przez jedna n...
    wczoraj
  • Drobnostki :) / Bits and Pieces :) Witam świątecznie :) W przerwach między lenieniem się i delektowaniem słońcem powstały takie drobnostki - nic specjalnego, ale bardzo chciałam wypróbować no...
    wczoraj
  • lucky cat (2/6) Kot szczęśliwy zrobiony! Zamiast muliny żółtej użyłam muliny metalizowanej na krawaciku i tak prezentuje się bardziej elegancko :)))
    wczoraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych