Categories

niedziela, 3 kwietnia 2011

3 kwiecień


    • Z małym poślizgiem:P Ale tylko małym! Drugi kalendarz dokończony! I od wczoraj stoi i przypomina mi jaki mamy miesiąc:) Trochę go jak zwykle upiększyłam, ale i tak wydaje mi ...
      1 godz. temu
    • Co nowego Dawno mnie tu nie było. Zupełnie nie mam na nic czasu - siedzę i piszę projekty, a terminy krótkie. Dlatego dzisiaj też krótko. Na początek dostałam paczkę z...
      2 godz. temu
    • Kolejne korale Pamiętacie moje filcowe korale, takie żółto - brązowe? na tyle się spodobały, że dostałam zamówienie na kolejne i zrobiłam kolejne, tym razem żołto - brązo...
      3 godz. temu
    • Storczyk 02 Dziś ładniejsze zdjęcia, bo na brak słońca nie można narzekać :) Nareszcie. Ciepłe kurtki i kozaki trafiły na dno szafy, a Młodego ciężko wyciągnąć z domu....
      4 godz. temu
    • Na żółto i kolorowo Miałam rozdzilić ten wpis na kilka, co by tak długich przerw na tym moim blogu nie było. Jaki jest jednak sens w mnożeniu tego, co właściwie sprowadza si...
      4 godz. temu
    • Ostatnie zakupki Moje hafciarskie zasoby powiększyły się m.in. o kilka mulin DMC Color Variations potrzebnych do zrobienia wielkanocnego pinkeep'a i koraliki Mill Hill. ...
      5 godz. temu
    • Pinkeep Agaty - gotowy :) Mój gotowy pinkeep już zamieszkał na półce nad kominkiem. Wykończyłam sznureczkiem z ciemnozielonej perłówki Anchora plus koślawą kokardką z pomarańczowej ...
      6 godz. temu
    • Panda Days 5 - KONIEC!!! Czekałam na to od końca września!!! Wczoraj skończyłam ostatnie backstitche, pranie, prasowanie i dzisiaj rano zabrałam się za oprawę :) Udało mi się kup...
      9 godz. temu
    • Country kitchen - część I Zabrałam się za wyszywanie kuchennego obrazka z "CrossStitcher" sprzed dwóch lat. Ukazała się już jedna z czterech półek, trochę martwi mnie jednak brak ...
      12 godz. temu
    • Znowu się zestarzałam :) Post dzisiejszy miał być wczoraj :) Ale świętowałam swoje urodzinki i nie było kiedy siąść do komputera. Na początek pół prezentu od mojego S. - pół dlateg...
      12 godz. temu
    • Miś Uszatek bis Oj, dawno mnie tu nie było....strasznie zapracowana ostatnio byłam (zawodowo), a to oznacza, ze na robótki zostaje niewiele czasu - poza tym powstaje coś...
      12 godz. temu
    • na szydełku... pudełko :p ... ... powiedzmy, że to pudełko... ok :) pojemnik ;) jak widać nadal wyrabiam resztki... miało być górą szerzej hehe, ale tak w robocie widzę - włóczka znik...
      13 godz. temu
    • Zamek i zakupy Kupilam sobie stempelki takie jak ma Ania . Znalazlam tylko jeden, ale akurat ten ktory bardzo mi sie podoba: Do tego dokupilam sobie szklany bloczek do k...
      21 godz. temu
    • Teddy & Kittens 8 Ostatnio Szymonek szczęśliwie dla mnie chodzi spać przed 21:00:), mam więc wieczory dla siebie. Udało mi się podgonić z misiem. O to efekty: te z bliska ...
      22 godz. temu
    • Post nr 74. Wśrodę listonosz musiał przyjść dwa razy. Z paczką od Izy I paczką od Iwony z wymianki kurczakowej u Agnieszki MD
      22 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych