Categories

wtorek, 5 kwietnia 2011

4 kwiecień

  • 157.JEST I KAWUSIA Jakis pech totalny mnie przesladuje z tym haftem. Najpierw pomylilam kierunki i czesc xxx w ramce mam w odwrotna strone.Dzis nie patrzac na schemat zaczela...
    6 godz. temu
  • Pieguchowy sposób na pinkeepa :] Przy poprzednich pinkeepach miałam kilka pytań co ja tam do środka konkretnie wsadzam, ale że zawsze je na szybko robiłam to nie miałam zdjęć. Tym razem ...
    7 godz. temu
  • Post nr 75. Wyniki podaj dalej u mnie I, już po losowaniu, a wylosowałam : Ele17 Darias Lusiaczke GosieM April79 Barboorke I zgodnie zasadami na wysłanie prezentów mam cały rok (liczone ...
    7 godz. temu
  • Chwalę się i nie się Zacznę od tego nie się ;O) Dokładnie to chwalić będę Colorinę i jej niezmierzone talenty scrapowe. Zamówiłam u tej zdolnej kobitki księgę gości weselnych dl...
    7 godz. temu
  • ... Zawieszam pisanie na moich wszystkich blogach - mam nadzieję wrócić za jakiś czas. Jednocześnie na ten czas włączam moderowanie komentarzy.
    7 godz. temu
  • Urodzinowo-przydasiowe candy u Barboorki :) Z okazji swoich włanych urodzin Barboorka organizuje Candy [image: http://4.bp.blogspot.com/-mz8rn-g3kUE/TZgq0qecMjI/AAAAAAAAA7I/yxs5RfzM_wQ/s1600/candy....
    8 godz. temu
  • niedzielny spacer po Parku Szczytnickim Pilnie haftuję obrazek kuchenny i mam już pół drugiej półki, ale zanim talerze będą obszyte i gotowe do pokazania, cały wpis poświęcę wiośnie we wrocławs...
    9 godz. temu
  • NARESZCIE SKONCZONE Dzisiaj po dlugim czasie nie robienia niczego,wzielam sie do szycia i osiagnelam sukces.Boczki do luzeczka prawie w jeden dzien sa gotowe.UUUUUUUUUUhhhhhhh...
    9 godz. temu
  • Kołderkowe spotkanie w Warszawie Znów wzięłam udział w spotkaniu kołderkowym w Warszawie. Zaczęłam szyć 3 zapasową kołderkę.Pokazuję to, co tam uszyłam. Jak widać nie wszystko jeszcze ...
    9 godz. temu
  • Miła niespodzianka nr 2 Dzis moj pan wrocil z pracy i przyniosl mi z skrzynki znow do mnie zaadresowana koperte. Otworzylam a tam byla karteczka wielkanocna z wymianki od Iwonki. ...
    11 godz. temu
  • Będzie misio :o) Pora pomału realizować hafcikowe plany, które są na razie wrzucane do teczki "DO WYHAFTOWANIA". Na pierwszy rzut idzie cudny misio Fizzy Moon.
    11 godz. temu
  • Słodkie pudrowe notesy Niedawno odkryłam blog Mglisty Sen prowadzony przez Joasię. Z pewnością dla wielu z Was jest on znany, jeśli nie, koniecznie zajrzyjcie jakie cuda wychodzą...
    11 godz. temu
  • Urodzinowa Madeline Pięknie dziękuję za wszystkie życzenia :* Mam nadzieję, że się spełnią:) Dziś mam do zaprezentowania karteczkę urodzinową, wykonaną na zamówienie. Powsta...
    15 godz. temu
  • Pracowite 2 tygodnie Zniknęłam z netu na jakiś czas za sprawa Sagi o Wampirach .Zasłuchana siedziałam przy kompie ( na ile pozwalała mi na to głuchość kabla od słuchawek [ima...
    16 godz. temu
  • raz, dwa, trzy... zaczynam :) paczuszka mała... radość... wielka ;) http://zamotane.pl/ [image: zakupy] wszystko miało swoje przeznaczenie... miało :p zapomniałam po co mi Malwa heh...
    18 godz. temu
  • Karteczkowo W robieniu karteczek jestem kiepska:( W domu jedyne co mam do robienia karteczek to proste białe karnety. Dlatego te karteczki takie proste, choć mam nadzi...
    18 godz. temu
  • Kraft 2011 O wystawie Kraft 2011 dużo już napisano. Nie jestem w stanie jednoznacznie wypowiedzieć się, czy podobało mi się, czy wręcz przeciwnie. Na pewno pod względ...
    19 godz. temu
  • Pinkeep Cyber Julki #2 Pierwsze krzyżyki postawione. Zrezygnowałam z muliny cieniowanej Madeira i satynowej DMC na rzecz mulin DMC Color Variations (jak we wzorze). Len, na który...
    19 godz. temu
  • Pinkeep na Wielkanoc #3 Pierwsze krzyżyki postawione. Zrezygnowałam z muliny cieniowanej Madeira i satynowej DMC na rzecz mulin DMC Color Variations (jak we wzorze). Len, na który...
    20 godz. temu
  • Coffe Break Wspólnie na forum wyszywamy takie kawki. Co tydzień w poniedziałek pokazujemy swoje postępy. A, że dziś jest poniedziałek to pokazuję co udało mi się zrob...
    20 godz. temu
  • Liliowa wrozka - gotowe / Lilac Fairy - finished W weekend udało mi się skończyć kontury wróżki. Bardzo przyjemnie się wyszywało, jedynie metalizowana nić nieco spędzała mi sen z powiek :) Większość linii...
    21 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych