Categories

środa, 6 kwietnia 2011

6 kwiecień


    • Pisanki frywolne Szumnie napisane...pisanki. Póki co jest jedna Zapakowana robiła za imieninowy prezent Najwyższy czas zabrac się za następne, bo jak nie to będą zdobiły...
      1 godz. temu
    • to i tamto.... Miałam pisać,ale (czy zawsze musi być ale???)...robótkowałam, chorowałam, wszystkiego po trochu. Nauczyłam się frywolitki i popełnione kwiatki poszły w ś...
      1 godz. temu
    • Poniedziałkowy deszcz [image: gif] [image: gif] Tego postu by nie było, gdyby nie poniedziałkowy deszcz, który uniemożliwił mi pracę w ogrodzie. Zatem dla odpoczynku o...
      2 godz. temu
    • Proszę państwa oto..... nie,nie, nie miś tylko króliczki. A właściwie para On i Ona, żeby im było raźniej.Zgodziły się na sesje zdjęciową na łonie natury i w studio:))))) Ona ...
      3 godz. temu
    • Kurczaki czy kogutki? Pamiętacie robione przeze mnie i przez dzieci ozdoby wielkanocne? Były wg mnie takie smutne, dlatego szybko poprosiłam rodziców o zakupienie wstążek atłasow...
      3 godz. temu
    • Pinkeep Safrin 2 Główny bohater pinkeepa już jest gotowy i czeka tylko na dokończenie. Jestem zadowolona z efektu. Haftowany był na żółtej Aidzie 16'' (kolor nie bardzo wida...
      4 godz. temu
    • 27. Majorka Przynajmniej dwa razy w roku, staramy sie z mezem gdzies poleciec na weekend. Tym razem padlo znowu na Majorke. Pisze znowu, bo juz raz tam bylismy w czerw...
      4 godz. temu
    • serduszkowa zawieszka Serduszko z koralikami stało się ostatecznie zawieszką przeznaczoną na prezent... [image: serce_06] [image: serce_07] Tak wygląda druga strona [imag...
      4 godz. temu
    • Tym razem sztalugi Dostałam dzisiaj przesyłkę ze sklepu internetowego dla malarzy z mini sztalugami, na których można wyeksponować pinkeep'y oraz gratisowy brulion. Sztalugi ...
      6 godz. temu
    • 158.PRZYBYL DRUGI KACZOREK Jak sie robi na raz kilka robotek,to postepy marnie widac,oj marnie.Zaczynam powoli wychodzic na prosta z robotkami,ale pewnie niezadlugo,bo zaraz RR powin...
      6 godz. temu
    • Home is.... Bardzo energetyczny obrazek, wiosenno-sielski :). Mam w swoim przepastnym zbiorze wzorków kilka takich domowych, które mówią, że dom tam, gdzie serce albo ...
      7 godz. temu
    • A pinkeepy będą dwa Skończyłam dziś wyszywać drugi pinkeepowy obrazek, także zrobię dwie wielkanocne ozdoby. Szpilki i wstążeczki powinnam dostać jutro i wtedy zabiorę się za ...
      8 godz. temu
    • Ogłaszam Candy Tak sobie pomyślałam, że najwyższy czas ogłosić Candy :)) Takie trochę powitalne - bo pierwsze. Trochę wiosenne - bo w końcu nam ta wiosna zaczęła się poka...
      9 godz. temu
    • Tin-Tin
    Pisanki :) Witam Was z pyszną kawką :) Kilka dni temu zrobiłam pierwszego mojego karczocha i pisankę z cekinami. To są w ogóle pierwsze moje prace wykonane z jajka ze s...
    1 godz. temu
  • Candy Zapisałam się na candy u Mysii. Pierwszy raz biore udział w takiej zabawie. a także na Candy u Annadu75 a co, jak szaleć to szaleć.
    3 godz. temu
  • nowe candy do 19 kwietynia u Szupy takie cudeńka : http://krywulki.blox.pl/html/1310721,262146,20.html?5 wielkanocna ferajna do 14 kwietnia: http://roznoscidlaprzy...
    3 godz. temu
  • firana i... 3000m. nici za mną :D powyliczam sobie :) zaczynając firanę miałam 2 szpule... dokupiłam 3 i ostatnio 1... postanowiłam wyrobić te 6... wyprać, wyprasować i zdecydować co dale...
    5 godz. temu
  • „Stop kapela”! I znowu cytuję Matkasa:P Ale to jej powiedzonko pasuje mi dziś do notki! Melduję, że plan wykonany i mam oba kalendarze wyhaftowane do sierpnia! Jupi! Sł...
    12 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych