Categories

czwartek, 7 kwietnia 2011

7 kwiecień

    • Strusie i gęsie wydmuszki. Ukończyłam decoupage wydmuszek i to mnie cieszy gdyż zdążyłam uporać się z nimi przed świętami. Tym razem ozdobiłam oprócz wydmuszek gęsich ,dwie wydmusz...
      18 godz. temu
    • Cross Stitch Favourites Haaaa. Dzisiaj dostałam przesyłkę z UK. Otóz jakiś czas temu pozwoliłam sobie zaszaleć i zakupiłam wydanie specjalne Cross Stitch Favourites - New Baby. Wiad...
      18 godz. temu
    • NA LONIE NATURY Dzisiaj był wspaniały dzień.Oprócz tego,ze jak zwykle byłam na czwartkowym bazarku,prawie cały dzień spędziłam na sadzeniu kwiatków.To co udało mi się stwo...
      19 godz. temu
    • Sezon urodzinowy... ...u nas w pracy:) Ja rozpoczęłam na samym początku miesiąca, dziś świętował nasz przedszkolny kucharz:) a przed nami jeszcze 2 urodzinowe rocznice. Pam...
      45 min temu
    • obrazek na drewnie Odnalazłam ostatnio obrazeczek, który mając lat jedenaście, wypaliłam na deseczce w czasie sanatoryjnych zajęć praktyczno-technicznych. Zawijasy symboliz...
      1 godz. temu
    • Puchatek kwietniowy Przysiadłam w końcu do kwietniowego Puchatka. Obrazek nieduży, a wyszywałam go po trochu na raty. Trochę też zabawy było z backstitchami, ale efekt końcowy...
      1 godz. temu
    • 160.BANEREK SKONCZONY Udalo sie ....skonczylam banerek wielkanocny.Od razu przepraszam za jakosc zdjecia,ale jak zwykle robione po nocy a aparat jakos dziwnie odmawia wtedy wspo...
      1 godz. temu
    • Pinkeep Safrin 3- koniec! Wczoraj wieczorem skończyłam mój pierwszy w życiu pinkeep. Jestem z niego dumna bo to pierwszy raz. I na niedociągnięcia przymykam oko, bo to pierwszy raz....
      2 godz. temu
    • Niespodzianka od Cyberjulki Dziewczyny się chyba zmówiły żeby poprawić mi humor:) Dzisiaj dotarła do mnie niespodzianka od Cyberjulki ( http://cyberjulka.blogspot.com ). Zupełnie si...
      3 godz. temu
    • Dzisiaj będzie needlepointowo Kolaż L. Perin jest chyba moim ulubionym haftem,bardzo łatwy do wyszywania i urozmaicony kolorystycznie.Ogródek już prawie gotowy ,jeszcze tylko jedna grzą...
      4 godz. temu
    • Kotek Moniki Czas zabierać się za przygotowanie kolejnej partii Kołderkowych kwadracików do wspólnej wysyłki. :-)) A tymczasem ... prezentuje się milusi kocio, który ujr...
      5 godz. temu
    • Pinkeep na Wielkanoc #5 Pierwszy pinkeep mojego autorstwa zrobiony!:) Muszę przyznać, że zdecydowanie bardziej wolę haftowanie niż wykańczanie pinkeep'a, ale efekt końcowy wart je...
      7 godz. temu
    • PRZERWA Na jakiś czas, a może na stałe.. Ciężko powiedzieć.. Świnkowego rr nie zaniedbam.. Pozdrawiam. Gabrysia
      9 godz. temu
    • Misiek :o) Misiek skończony. Uwielbiam tego misia i chyba niedługo zabiorę się za kolejny obrazek z nim. Haftowałam na kanwie w serduszka :o) Ten tydzień daje mi ...
      10 godz. temu
    • coś jak kurka ;) nie wiedziałam jak się do tego zabrać ;) a chciałam się nauczyć i... nawet jestem zadowolona... chociaż pierwszej kurki nie pokażę... nie taki diabeł str...
      12 godz. temu
    • Kanwa, zamek i pogoda :) Doczekalam sie kanwy, ktora chcialam miec od zawsze i jak sie okazuje slona za nia przeplacilam, bo u Ani jest 4$ tansza :(. Nie ma co narzekac, najwazniej...
      19 godz. temu

159.KOLEJNA KACZUSIA Zeby nie bylo,ze ja tylko kupuje i wszystko czeka na lepsze czasy,to pragne doniesc,ze haftnelam jeden z mini zestawikow zakupionych na targach.Mala kaczus...
6 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych