Categories

piątek, 8 kwietnia 2011

8 kwiecień

  • Niespodzianka dla Semprelaprimavera W zeszłym tygodniu dostałam prześliczne prezenty od Semprelaprimavera, które możecie zobaczyć tutaj. A dlaczego przesłała mi takie piękności? Jako jedna z ...
    2 godz. temu
  • Serduszka ...kolejne, tym razem więcej backstitch'a niż haftu krzyżykowego:) Oczywiście niezmiennie RenatoParolin ;)) i zbliżenia Uczę się robić kolaże, więc ni...
    4 godz. temu
  • Teraz ja' Poszperałam i zdecydowałam się na wyszycie obrazka z kalendarza z wzorami (kupiony ze dwa lata temu). Przygotowałam kanwę (jest w kolorze zółtym - na zdjęci...
    4 godz. temu
  • prostokątna serwetka ... Elżbieta i bean zrobiły takie :) jak je zobaczyłam też chciałam mieć... może nie całkiem mieć bo położyć jej nie mam gdzie :p chciałam po prostu zrobić ...
    9 godz. temu
  • 161.CIAGLE W TEMATYCE WIELKANOCNEJ Ten hafcik tez jest w tej tematyce,choc to zupelny przypadek.Schemacik wyszukany w necie i kiedys powstanie z niego to co jest w zalozeniu.Kiedys jak siade...
    9 godz. temu
  • :D Trochę odgrzewany, ale nadal śmieszny:) Przypomniał mi się po mojej dzisiejszej "dyskusji" z Ankiem z Kłodzka na temat typowej odpowiedzi informatyka:P ...
    17 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych