Categories

sobota, 9 kwietnia 2011

9 kwiecień

  • Ogłaszam Candy :) Dzisiaj zrobiłam przegląd moich gazetek i przydasi do haftowania i postanowiłam podzielić się z Wami tego co mam w nadmiarze. Dlatego pomyślałam o candy. Chę...
    22 min temu
  • Myszka Miki 1 i pół :) Muszę przyznać, że w minionym tygodniu w ogóle nie miałam melodii na haftowanie. Przychodziłam z pracy na tyle późno i byłam taka zmęczona, że praktycznie ...
    23 min temu
  • COŚ na sobotni wieczór ... ciąg dalszy bielizny frywolitkowej - tym razem do komletu z majtusiami powstałą góra.....nie wiem jak to nazwać, jeszcze nie mierzyłam, ale mój manekin j...
    2 godz. temu
  • "Chicks rule!" #1 No i stało się!:) Kolejny pinkeep, i to wielkanocny, w drodze;) Będzie to niespodzianka dla .... Pozostało już "tylko" wykończenie. Jest to wzór "Chicks ru...
    2 godz. temu
  • Trzy serwetki Przez ostanie dni powstały kolejne serwetki,nie są za duże mają ok 26 cm śr.Takie serwetki maja to do siebie,że szybko sie je robi ;) A to moja faworyt...
    3 godz. temu
  • Pinkeep Hanulka Dziś dotarły do mnie zamówione wstążeczki i w końcu mogłam dokończyć pinkeep (na razie jeden, ale będzie i drugi): Widzę pewne niedociągnięcia, ale jak n...
    4 godz. temu
  • Pinkeep na Wielkanoc Mój pierwszy pinkeep ujrzał dziś światło dzienne:) Na razie jeden, ale drugiego też zrobię. I nie mówię, że to ostatnie cudeńka, które wyjdą spod moich rąc...
    4 godz. temu
  • 163.DZIURAWE JAJCA Dawno,dawno temu dostalam od PM sprzecior ktory Dremel sie zowie.Lezal on tak sobie biedaczek w garazu a ja sie balam go urzywac.Poogladalam jednak na blog...
    6 godz. temu
  • serwetka :) wzór... nici... szydełko jak poprzednio :) ta jest moja :D [image: serwetka] [image: serwetka] pozdrawiam :-]
    7 godz. temu
  • moja mała pasja Jak cieszę się że mam fajne hobby :) Codzienna praca 8-16 rozmywa mi tydzień w jedną całość... Nie lubię rutyny! Dlatego hafty i czytanie bardzo ułatwia ...
    7 godz. temu
  • Pojechałam tylko po ... ... 4 mulinki :o). Wczoraj wraz z mamą pojechałyśmy na kawkę i ciasto i postanowiłam wejść do pasmanterii i zakupić 4 potrzebne mulinki. Gdy moja mama zo...
    7 godz. temu
  • Dla mojej kochanej dziewczynki:) Matkas, na poprawę humoru i zdrowia:) Kocham Cię bardzo! Już niedługo będzie w Twoich łapkach:) Mała dziewczynka tak słodka jak Ty! [image: DSC05534] Ki...
    14 godz. temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spis blogów robótkowych